شرکت گوگل امکان دستکاری نقشه‌های خود توسط کاربران معتمد را قطع کرد

شوخی زشت کاربران گوگل با اپل

دیروز در بخشی از نقشه گوگل شاهد این بودیم که یک تصویر از نماد اندروید در حال خرابکاری بر روی لوگوی اپل است و گوگل نیز با مشاهده این امر به سرعت امکان ویرایش نقشه که تنها مختص کاربران معتمد بوده است را قطع کرد.
کد خبر: ۷۹۷۲۶۶
شوخی زشت کاربران گوگل با اپل

جام جم کلیک: رقابت بین شرکت‌های کامپیوتری در سطح طرفداران این شرکت‌ها معمولا به بالاترین حد می‌رسد و حتی در برخی از موارد تا اندازه‌ای توهین‌آمیز می‌شود ولی این توهین‌ها معمولا در سطح هواداران باقی مانده و به سطوح مدیریتی و اجرایی شرکت‌ها نخواهد رسید ولی در برخی از موارد نیز کنترل اوضاع از دست مدیران شرکت‌ها خارج می‌شود و اختلاف میان دو شرکت بالا می‌گیرد.

شرکت گوگل یکی از آرام‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه این رفتارها محسوب می‌شود ولی برخی از شرکت‌های همکار با گوگل در این زمینه با این شرکت چندان همساز نیستند، دیروز شرکت گوگل در یکی از بخش‌های نقشه خود شاهد یک پدیده نادر بود؛ افرادی که به این بخش از نقشه گوگل مراجعه می‌کردند شاهد این بودند که یک لوگوی اندروید در حال خرابکاری بر روی لوگوی شرکت اپل است.

گوگل با اطلاع از این امر بلافاصله نسبت به آن عکس‌العمل نشان داد و متوجه شد که این امر توسط یکی از کاربرانی که معنمد گوگل است انجام شده ولی برای جلوگیری از انتشار این موضوع اندکی دیر شده بود زیرا بازتاب رسانه‌ای این موضوع بسیار زیاد بود. در این میان شرکت گوگل اعلام کرده است که برای رفع این مشکل تمامی امکانات ویرایش نقشه‌ای که پیش از این برای کاربران این سرویس مهیا بود را به حالت تعلیق درآورده است. البته گوگل اعلام کرده است که برای اجرای دقیق قوانین جدیدی که جهت جلوگیری از اینگونه موارد درنظر گرفته شده است به چند روز زمان نیاز خواهد داشت. شایان ذکر است که شرکت اپل نسبت به این موضوع عکس‌العمل خاصی نشان نداده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
۰
۰
عجب!!!!

نیازمندی ها