شرکت مخابرات درخدمات اینترنتی خود سرویس پیام رسان تلگرام را در برخی از نقاط استان تهران و برخی استانها بدون اطلاع قبلی مسدود و از دسترس کاربران خود خارج کرد.
کد خبر: ۷۹۶۷۲۷
مخابرات تلگرام را مسدود کرد

به گزارش جام جم کلیک: کاربران این شرکت از حوالی ظهر روز گذشته درموبایل و کامپیوترهای خود با صفحات غیر فعال برنامه تلگرام رو به رو شده و موفق به استفاده از این برنامه نشدند.
انسداد و حذف برنامه تلگرام توسط شرکت مخابرات درحالی است که سایر شرکت های خدمات دهنده اینترنت این سرویس را همچنان و بدون اختلال به کاربران خود ارائه می دهند.
انسداد و غیر فعال کردن برنامه تلگرام از سوی شرکت مخابرات بلافاصله با واکنش و انتقاد انبوهی از کاربران اینترنت این شرکت قرار گرفت و آن ها در شبکه های مجازی و سایرکانال های ارتباطی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

تلگرام از جمله اپلیکیشن های پیام رسان در فضای مجازی است که به دلیل ویژگی و قابلیت های برتر از جمله سرعت، امنیت، فضای ذخیره سازی و تنوع درپلت فرم ها و باز بودن متن با استقبال زیادی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته به گونه ای که به ویژه درماه های اخیر خیل عظیمی از کاربران از سایر پیام رسانها از جمله وایبر به سوی این برنامه کوچ کردند.

تلگرام که یک پروژه‌ی متن‌ باز است خیلی زود توانست به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کاربران تبدیل شود و این محبوبیت تا حدی رسیده که تلگرام در وبلاگش اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و روزانه بیش از یک میلیارد پیام در سرورهایش رد‌ و‌ بدل می‌شود.

فارغ ازاقدام جدید و یک سویه شرکت مخابرات که خود به تنهایی موج نارضایتی کاربران از این شرکت را دامن زده در ارزیابی کلی هم نقد و انتقادات زیادی به عملکرد و خدمات این شرکت در میان مردم و مسوولان وجود دارد.

نحوه ارائه و پایین بودن کیفیت خدمات این شرکت در سال های اخیربه طور فزاینده موحب نارضایتی و روی گردانی مردم و مشترکان از این شرکت شده است.

این شرکت با وجود دریافت پول های کلان از مردم و تحمیل هزینه های اضافی به آنان خدماتی در شان آن ها ارائه نمی دهد و در بسیاری از بخش ها به ویژه در بخش خدمات پشتیبانی با مشکلات و نابسامانی های بسیاری رو به رو است.

نظام پشتبانی این شرکت موسوم به "۲۰۲۰" در رفع مشکلات اینترنتی و پاسخگویی به کاربران به قدری آزار دهنده است که نوبت های من درآوردی آن در دنیای پیشرفته امروز کارکردهای کل این مجموعه را زیر سوال برده و به شدت به جایگاه آن لطمه زده است.

دراین سیستم به اصطلاح خودکار بسیاری از مردم و مشترکان اینترنت برای رفع ساده ترین مشکل خود باید ساعت ها پشت خط معطل بمانند تا کسی از آن سوی تلفن آن هم به صورت مبهم و منقطع پاسخ دهد و رفع مسوولیت کند.

منبع: موبنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
۰
۰
واقعا 2020 خیلی چرته
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
ای بابا اخه با تلگرام چیكار دارید برنامه به این خوبی مشكلش چی بوده؟؟؟ خداروشكر واسه ما این اختلال پیش نیامده
آبان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
من به شخصه شك ندارم اگه یه روزی مردم از اپراتورهای كشور برای برقراری تماس استفاده نكنند اینترنت رو بطور كامل قطع میكنند كه یه پولی به جیب مخابرات سرازیر بشه. كیفیت هر جفتش هم افتضاحه اگه قیاس ارتباط برای شما امكانات در 10 سال پیش بود این اینترنت و تلفن جوابگو بود ولی با رشد تكنولوژی های جدید و سرعت نفوذ اینترنت واقعا باید گفت خدمات مخابرات شرم آوره. هیچكس هم ظاهرا نیست كه به داد مردم برسه.
همی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
ما كه نفهمیدیم همراه اوله!
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
اگر یك جوری می شد مخابرات جمع بشه خیلی خوب می شد !!!!!!!!!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
هیچكدوم وایبر نمیشن .حالا هی منو سانسور كن
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
تنها كاری كه مخابرت كرده اینه كه چند روزه كلا اینترنتش مشكل داره و دائم تایم اوته !!!
اینترنت مخابرات مشكل داره نه اینكه تلگرام رو مسدود كرده اگه مسدود كرده به شركت تلگرام اطلاع بدن تا جایزه 200 هزار دلاری رو بگیرن !!!
محمود عظیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
مخابرات حق اینچنین كاری را ندارد. مخابرات حق ندارد تنها ابزار تفریح و سرگرمی مردم را از دسترس مردم خارج نماید.
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
آبان،آفرین
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
من به عنوان یك مهندس كامپیوتر اجازه استفاده از نرم افزار مورد علاقه خودم را ندارم من نمی توانم نرم افزار خودم را خودم انتخاب كنم این یك جور توهین به مردم نیست
...
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
من هم مهندس كامپیوتر هستم وواقعا باشما هم عقیده .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
هركی حال میكنه هركاری دلش میخواد انجام میده
MUSA
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
همه این شبكه های اجتماعی رو برداند تا مردم رو در رو با هم حرف بزنند . اینجوری بهتره!!
سیران
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۰
مخابرات زیادی رو دار شده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها