یک میلیون و 300 هزار لوح فشرده قاچاق امحا شد

توضیحات ایوبی درباره «خانه دختر» و «نهنگ عنبر»

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه مراسم امحای یک میلیون و 300هزار لوح فشرده قاچاق و غیرمجاز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضع اکران فیلم‌های «خانه دختر» و «نهنگ عنبر» گفت: این 2 فیلم مانند همه فیلم‌های دیگر به شورای پروانه نمایش رفته و شورا نیز پس از دیدن فیلم‌ها به برخی از آنان بدون اصلاحیه و به برخی دیگر با اصلاحیه مجوز پخش و اکران می‌دهد.
کد خبر: ۷۹۶۶۴۷

به گزارش ایسنا، حجت‌الله ایوبی با بیان این‌که در این بین ممکن است برخی از فیلم‌ها در رفت و برگشت میان سازندگان و شورا باشد، افزود: شرایط این 2 فیلم این‌گونه است و آنها در این مرحله قرار دارد.

او با اشاره به این‌که اکران این 2 فیلم مراحل عادی خود را سپری می‌کند، گفت: منتظر خواهیم بود تا شورای پروانه نمایش به‌عنوان تنها مرجع صدور مجوز اکران در این خصوص اظهارنظر کند.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه به بحث امحای لوح‌های فشرده غیرمجاز اشاره کرد و افزود: در سال 94 یکی از اولویت‌های اصلی ما مقابله با قاچاق کالا و محصولات فرهنگی بوده و پلیس نیز در همین راستا وارد عمل شده و به منظور صیانت از تولیدکنندگان و مقابله با قاچاقچیان، این طرح‌ها را به مرحله اجرا درآورده است.

ایوبی با اشاره به کشف یک میلیون و 300 هزار لوح فشرده قاچاق و غیرمجاز خاطرنشان کرد: البته این تعداد، ‌تعداد کمی است. اما باید طرح‌های بیشتری برای مقابله با قاچاق محصولات فرهنگی اجرا شود.

او از خانواده‌ها خواست که بر فرزندانشان نظارت داشته باشند و اگر آنان مشغول خرید و فروش لوح‌های فشرده این‌چنینی هستند، بدانند که این کار معادل سرقت است و فرزندشان شاغل نشده، بلکه سارق شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها