هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

نفت به لطف الشباب صعود کرد

تیم فوتبال نفت ایران هرچند در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین امارات تن به شکست سنگینی داد اما به لطف برتری الشباب برابر پاختاکور، به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا صعود کرد.
کد خبر: ۷۹۵۵۰۳
نفت به لطف الشباب صعود کرد

هفته ششم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با برگزاری دو بازی همزمان از گروه B پیگیری شد که تیم نفت ایران مقابل میزبانش تن به شکست ۳ بر صفر داد اما به خاطر شکست پاختاکور ازبکستان از الشباب عربستان، این تیم تهرانی به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

در این بازی که در ورزشگاه بن‌زاید شهر العین امارات برگزار شد، عمر عبدالرحمان (۶۳)، آساموآ جیان (۷۴) و کمبو اکوکو (۸۶) گل‌های العین را در این بازی به ثمر رساندند.

علیرضا بیرانوند، وحید حمدی‌نژاد، امین حاج محمدی، لئوناردو پادوانی، سعید لطفی، علیرضا عزتی، کمال کامیابی‌نیا (۸۲ - حسین ابراهیمی)، عباس بوعذار، ایمان مبعلی (۸۲- آرش رضاوند)، وحید امیری و ارسلان مطهری (۷۲ - غلامرضا رضایی) بازیکنان تیم نفت در این بازی بودند.

در دیگر بازی این گروه، تیم الشباب عربستان حذف شده، در زمین پاختاکور به برتری ۲ بر صفر دست یافت تا با این برد باعث صعود نفت و حذف نماینده ازبکستان شود.

موسی الشمری در دقیقه ۶ نیمه نخست، زننده تک گل تیم الشباب بود. موسی الشمری (۶) و عبدالله الاستا (۶۷) گل‌های الشباب را در این بازی به ثمر رساندند.

در پایان دیدارهای گروه B، تیم‌های العین امارات با ۱۲ امتیاز و نفت ایران با ۸ امتیاز به عنوان تیم‌های برتر این گروه راهی مرحله بعد شدند و تیم‌های پاختاکور ازبکستان با ۶ و الشباب عربستان با ۵ امتیاز از صعود به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا بازماندند.

تیم نفت با قرار گرفتن در رده دوم گروه B، در مرحله دوم این مسابقات به مصاف تیم الاهلی عربستان می‌رود.

بازی رفت دو تیم روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شده و دیدار برگشت روز چهارشنبه ششم خردادماه در عربستان برگزار خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها