درآمد 74.6 میلیارد دلاری اپل در سه ماه اول 2015

واقعا چرا اپل اینقدر محبوب است؟

طبق نتایج موسسه StatCounter، مرورگر موبایل سافاری شرکت اپل در ماه گذشته 55 درصد از مرور وب موبایل را در آمریکا به خود اختصاص داده و پرکاربردترین مرورگر موبایل در این کشور به شمار می‌آید.
کد خبر: ۷۹۴۹۳۲
سافاری محبوب آمریکایی‌ها

موسسه StatCounter این داده‌ها را با پایش بیش از سه میلیون وبسایت به‌دست آورده است. طبق نتایج این بررسی، پس از سافاری، مرورگر کروم شرکت گوگل که هم برای iOS و هم برای اندروید در دسترس است، با 29.9 درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر مرورگرهای اندروید در مجموع 9.5 درصد از استفاده وب موبایل را در آمریکا به خود اختصاص داده‌اند که از جمله این مرورگرها می‌توان به مرورگر Silk آمازون با 1.63 درصد، نسخه موبایل اینترنت اکسپلورر با 1.17 درصد و بلک‌بری با 0.47 درصد کاربر اشاره کرد.

آمریکا تنها عرصه قدرت‌نمایی نسخه موبایل سافاری نیست و این مرورگر در کشورهای ژاپن، استرالیا، کانادا و انگلستان نیز رتبه نخست را در زمینه تعداد کاربر دارد. موسسه StatCounter همچنین موتور جستجوی مورد علاقه کاربران سافاری (شامل نسخه موبایل و نسخه رایانه) را نیز مورد سنجش قرار داده که طبق نتایج به‌دست آمده، غول بی‌رقیب عرصه جستجوی اینترنتی یعنی گوگل با کسب 87.9 درصد کاربران در دنیا و 83 درصد از کاربران آمریکایی با فاصله بسیار نسبت به رقبا در رتبه نخست قرار گرفته است.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها