هوآوی متهم به کپی کاری شد

بالاخره با ورود سازندگان چینی به جمع تولیدکنندگان سطح اول، مساله کپی‌کاری و استفاده از فناوری دیگران، گریبان خود آنها را نیز گرفت. شرکت چینی ZTE، همتای چینی خود، هوآوی را متهم کرده که در محصولات جدید خود، یعنی گوشی‌های Honor X2 و Ascend P8 از دو فناوری این شرکت در زمینه تصویربرداری دیجیتال به‌صورت غیر‌قانونی استفاده کرده است.
کد خبر: ۷۹۴۹۲۶
هوآوی متهم به کپی کاری شد

این دو پتنت Slow Shutter and Capture و Imaging and Mobile Terminal Tech نام دارند و ZTE با ثبت حقوق قانونی آنها تلاش کرده از به سرقت رفتن فناوری خود پیشگیری کند.

نماینده حقوقی این شرکت با ارسال درخواستی به هوآوی، از این شرکت خواسته تولید محصولات مبتنی بر فناوری این شرکت را متوقف کند. البته این ادعا بدون پاسخ نمانده و مسئولان شرکت هوآوی نیز در پاسخ خود عنوان کرده‌اند که فناوری Slow Shutter and Capture که به معنی ضبط تصاویر با سرعت بسته شدن پایین شاتر دوربین است، جزو تکنیک‌های استاندارد عکاسی است و سازندگان مختلف با روش‌های مخصوص به خود از این تکنیک در ساخت دوربین محصولات خود بهره می‌برند. این شرکت همچنین مدعی شد فناوری به کار رفته در تولید دوربین‌ گوشی‌های X2 و P8 در داخل شرکت توسعه یافته و پتنت‌های مرتبط نیز ثبت و تائید شده‌اند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها