تلفن همراه امن و مستحکم

یک سازنده تازه‌کار در زمینه تولید تلفن‌های همراه به‌جای تمرکز روی پردازنده، باتری و دیگر مشخصات فنی سراغ عواملی مانند استحکام و امنیت رفته تا شاید در بازار پر ادعای تلفن‌های همراه مجالی برای عرض‌‌اندام پیدا کند.
کد خبر: ۷۹۴۹۲۴
تلفن همراه امن و مستحکم

شرکت Turing Robot Industries یک تلفن هوشمند به‌نام Turing ساخته که بدنه آن از جنس لیکوئیدمورفیوم (نوعی آلیاژ مخصوص از فلز) است. این آلیاژ حتی از فولاد و تیتانیوم نیز محکم‌تر است و با این‌که قسمت‌هایی از دستگاه از آلومینیوم، سرامیک و پلاستیک ساخته شده، احتمال آسیب دیدن تلفن همراه هنگام ضربه، بسیار کم است.

Turing یک گوشی میان رده محسوب می‌شود که به پردازنده اسنپدراگون با سه گیگابایت رم و نمایشگر 5/5 اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. دوربین اصلی و جلو نیز به‌ترتیب ۱۳ و 8 مگاپیکسل است. با وجود این ویژگی‌های معمولی،Turing علاوه بر داشتن استحکام به‌دلیل امنیت بالا نیز منحصربه‌فرد است. حسگر اثر انگشت این تلفن‌هوشمند فقط برای باز شدن دستگاه استفاده می‌شود و برخلاف حسگر اپل و سامسونگ به هیچ سروری متصل نیست، بنابراین اطلاعات کاربر به هیچ عنوان به جایی غیر از تلفن همراه منتقل نمی‌شود. این گوشی که یک شارژر مغناطیسی نیز دارد، در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۷۴۰ و ۸۷۰ دلار مرداد ماه عرضه خواهد شد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها