صعود الاهلی به یک هشتم با شکست تراکتورسازی

فولاد خوزستان ازسد لوکوموتیو ازبکستان گذشت

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی و اعاده حیثیت در آسیا

جام جم ورزشی: تراکتورسازی همانند فولاد خوزستان به دنبال اعاده حیثیت در آسیاست.
کد خبر: ۷۹۴۲۹۵
تراکتورسازی و اعاده حیثیت در آسیا

به گزارش جام جم ورزشی،تراکتورسازی فردا در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات می رود،دیداری که بیشتر برای اعاده حیثیت است.

البته برای بازیکنان صدرنشین لیگ ایران این مسابقه شاید انگیزه زیادی نداشته باشد اما برای الاهلی این مسابقه حکم مرگ و زندگی دارد و آنها در صورت شکست تراکتورسازی و باخت نسف قارشی مقابل الاهلی عربستان می‌توانند از گروه‌شان صعود کنند. بنابراین بازیکنان الاهلی انگیزه‌های زیادی در این بازی دارند.

باید دید اولیویرا شاگردانش را در این مسابقه چگونه به میدان می‌فرستد آیا ترکیب اصلی تیمش را مقابل الاهلی به کارمی‌گیرد یا ترجیح می‌دهد که به بازیکنان اصلی برای حضور قدرتمندانه در دو هفته پایانی لیگ استراحت بدهد.

برد تراکتورسازی هم می‌تواند به امتیاز ایران برای کسب سهمیه آسیایی در فصول آینده کمک کند و هم درآمدزایی 40 هزار دلاری برای باشگاه دارد زیرا هر برد در لیگ قهرمانان این میزان پاداش دلاری دارد. با این حال همه فکر و ذکر بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی معطوف به لیگ برتر ایران است و اینکه آنها بتوانند در ماراتن نفس‌گیر لیگ قهرمان شوند و شاید هم تراکتورسازی در آخرین بازی‌اش دیگر نخواهد یک شکست آسیایی را در کارنامه‌اش داشته باشد. قرمزپوشان سه باخت در این فصل تجربه کردند و فقط یک برد و یک مساوی داشتند. تراکتورسازی تنها برد خود را مقابل الاهلی امارات به دست آورد.

برنامه مسابقات و جدول گروه ‌D

سه‌شنبه 15 اردیبهشت

20:00-نسف قارشی-الاهلی عربستان

20:00-الاهلی امارات-تراکتورسازی ایران

1-الاهلی عربستان 11 امتیاز

2- نسف قارشی ازبکستان 7 امتیاز

3- الاهلی امارات 5 امتیاز

4- تراکتورسازی ایران 4 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها