چند سال پیش بود که شرکت هواپیمایی آمریکا کیف‌های پرواز سنگین وزن را با آی‌پد‌ها تعویض کرد و در هر هواپیما با نصب آی‌پد توانست نیاز خلبانان به کیف‌های پرواز را از بین ببرد و آن‌ها بتوانند از طریق آی‌پد‌ها کارهایشان را انجام دهند. با وجود اینکه مدت زمان زیادی بود که این آی‌پد‌ها به خوبی کار می‌کردند اما روز گذشته هواپیمایی آمریکا اختلالاتی را سپری کرد که در جریان آن برخی از پرواز‌ها با تاخیر انجام شدند.
کد خبر: ۷۹۳۶۲۹
تاخیر در پرواز‌های خطوط هوایی آمریکا به‌دلیل مشکل آی‌پدها

به گزارش جام جم کلیک: بر اساس تاییدیه هواپیمایی آمریکا، روز گذشته آی‌پد خلبانان دچار مشکل نرم افزاری شده بود و نمی‌توانست با مرکز داده ارتباط برقرار کند که در جریان آن برخی از پرواز‌ها با تاخیر انجام شد و برخی از پرواز‌ها نیز به گیت بازگشتند تا مشکل وای-فای آن‌ها برطرف شود. هواپیمایی آمریکا در این خصوص می‌گوید:

برخی از پرواز‌ها به دلیل مشکل نرم افزاری آی‌پد‌های خلبانان تجربه تاخیر را داشتند و به همین دلیل دوباره به گیت بازگشتند تا مشکل وای-فای آن‌ها برطرف شود و به این شبکه متصل شوند. ما به دلیل این مشکل از مشتریان خود عذر خواهی می‌کنیم و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا آن‌ها را هرچه سریع‌تر به مقصدشان برسانیم.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها