با این قاب تلفن همراهتان را به تجهیزات مورد علاقه خود مجهز کنید

تلفن همراهتان را به سلیقه خود تغییر دهید

شرکت Nexpaq با ساخت یک قاب ویژه برای تلفن‌های همراه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوان ساختاری مشابه با پروژه ARA را بر روی دستگاه‌های مختلف شبیه‌سازی کرد.
کد خبر: ۷۹۳۴۱۱
تلفن همراهتان را به سلیقه خود تغییر دهید

جام جم کلیک: شرکت گوگل چندی پیش پروژه ویژه‌ای به نام ARA را معرفی کرد که این طرح در طول مدت‌ زمان کوتاهی موفق شد تا توجه بسیار بالای رسانه‌‌ها و همچنین سطوح عمومی جامعه را به خود جلب کند و به این ترتیب بود که همگان آماده یک تغییر شگفت‌انگیز در رده تلفن‌های همراه هوشمند شدند. برای کسانی که درباره ARA چیز زیادی نمی‌دانند نیز می‌توان گفت که این پروژه شامل یک هسته مرکزی برای تلفن همراه هوشمند است که قطعاتی مانند پردازنده، دوربین، رم و غیره در آن به شکل بلوک‌های مختلف هستند که کاربر می‌تواند آن‌ها را براساس سلیقه خود و در موقعیت‌های مختلفی به دستگاه متصل کند.

البته همه می‌دانیم که هنوز زمان زیادی برای عرضه نسخه تجاری این پروژه به بازار مصرف باقی مانده است ولی این امر موجب نشده است تا شرکت‌های سازنده قطعات جانبی برای تلفن‌های همراه از ساخت محصولات مشابه خودداری کنند. شرکت Nexpaq موفق شده است تا با تقلید مستقیم از پروژه ARA ، یک قاب ویژه بسازد که شامل یک هسته مرکزی است و می‌توان ابزارهای جانبی مختلف را بر اساس سلیقه کاربر به جایگاه‌های مختلف موجود در آن متصل کرد.

این قاب دارای 6 جایگاه در دو سمت ستون اصلی است که می‌توان در آن‌ها ابزارهایی مانند کارت‌خوان، فلش، چراغ قوه، حسگر حرارتی، حسگر تنفسی و غیره را به آن‌ها متصل کرد. علاوه بر این نیز یک باتری داخلی 1000 mAh نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند کارکرد باتری دستگاه شما را بهبود بخشد.

البته در حال حاضر این قاب تنها برای آیفون 6، آیفون 6 پلاس، گلکسی اس 5 و گلکسی اس 6 اج موجود است ولی در آینده‌ای نزدیک، شرکت سازنده برای عرضه نسخه‌های مربوط به همراه‌های دیگر نیز اقدام خواهد کرد. قیمت این قاب ویژه و ماژولار، 89 دلار است و هریک از قطعات جانبی آن نیز قیمت خاص خود را دارند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها