از لحاظ چهره آرایی، لینکلن کانتیننتال کانسپت طراحی عضلانی و جدی را به خود گرفته است. در جلو خودرو شاهد جلوپنجرهای متفاوت از محصولات لینکلن و چراغهای کشیده تمام LED با قابی تقریبا ساده مجهز به چراغهای مخصوص روز و در پایین آن، سپر حجیم با ورودیهای هوای رادیاتورها هستیم که طراحی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشته است.
عقب خودرو را هم اگر سلیقهای بررسی کنیم، چندان دلنشین و مخاطب پسند طراحی نشده است و بیشتر اعضا به صورت نادرست طراحی و کمی ساده شدهاند.
چراغهای عقب با وجود مدرنیته بودن آنها به صورت خشک و ساده طراحی شده و در قسمت پایین بدنه هم تنها چهار خروجی اگزوز دیده میشود ولی برخلاف آن فضا و ادوات مورد استفاده در داخل کابین هر مخاطبی را مجذوب خود میکند.
قوای محرکه این خودرو هم بر اساس گفتههای شرکت سازنده از طریق یک موتور 3 لیتری شش سیلندر «V» شکل اکوبوست (EcoBoost) تامین میشود که هنوز اطلاعاتی از جزییات قدرت و مصرف سوخت آن منتشر نشده، ولی میتوان انتظار قدرتی حدودا 400 اسب بخاری را داشت.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
دکتر فواد ایزدی درگفت و گو با «جام جم»:
حسین حبیبی در گفتوگو با «جامجم» از سرچشمههای نگارگری گفت