طراحی آئودی پرولوگ آلرود با توجه به این که با دیدی آینده نگرانه طراحی شده است، بر خلاف دیگر خودروهای آینده نگر شرکتهای خودروسازی مختلف، چهرهای معقولتر و کاملا رضایت بخش دارد که به خوبی فاکتورهای آینده نگرانه و سلیقههای امروزی را با هم ترکیب کرده و چهره آلرود را شکل داده است.
اگر از جلو به خورو نگاه کنیم، نمای جلو در چند قلم جلوپنجره مشبک شش ضلعی و چراغهای کوچک و کشیده و همچنین ورودیهای روی سپر خلاصه میشود، ولی در عوض هماهنگی و انعطاف بینظیری را میان قطعات به وجود آورده است.
عقب خودرو هم همچون جلو خودرو چندان شلوغ و تجملاتی طراحی نشده و تنها یک چراغ کاملا LED و خروجیهای روی سپر در این قسمت قرار گرفتهاند ولی آلرود هم همچون دیگر خودروهای آینده نگر، از رینگهای بزرگ 22 اینچی آلومینیمی استفاده میکند که هم همخوانی ظاهر خودرو را به هم زده و هم در عمل از لحاظ فنی و عملکردی، خودرو را دچار مشکل میکند و در نهایت مجبور به استفاده از رینگ و لاستیکهای کوچکتر میکند.
در محدوده قدرتی آئودی آلرود هم یک سیستم محرک هیبریدی مورد استفاده قرار گرفته که شامل یک پیشرانه 4 لیتری V8 TFSI و یک موتور الکتریکی میشود که با مصرف سوخت 2.4 لیتری پیشرانه درون سوز و تولید 56 گرمی گازهای CO2، حداکثر 734 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور را به صورت ترکیبی تولید و توسط یک گیربکس هشت دنده Tiptronic روانه چرخها میکند.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد