تلفن همراه هوشمند جدید لنوو یکی از نیرومندترین محصولات بازار خواهد بود

لنوو K80، نیرومند و خوش‌قیمت

شرکت لنوو به زودی مدل جدیدی از تلفن‌های همراه هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد که این دستگاه دارای قیمت بسیار معقول و در عین حال مشخصات سخت‌افزاری بسیار نیرومند خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۱۵۶۳
لنوو K80، نیرومند و خوش‌قیمت

جام جم کلیک: مشکل بسیاری از دوستداران یک برند خاص این است که چشمان خود را بر روی قابلیت‌های سایر برندها می‌بندند و به همین دلیل نیز امکان دیدن محصولات نیرومند و بسیار ویژه‌ای که در بازار وجود دارند را از خود می‌گیرند. یکی از شرکت‌هایی که در میان کاربران نام چندان محبوبی به‌ حساب نمی‌آید و در عین حال محصولاتی بسیار مناسب را تولید می‌کند، شرکت لنوو است.

این شرکت در جدیدترین تلاش خود برای ساخت یک محصول ویژه موفق شده است تا مدلی جدید با نام K80 را طراحی کند که از هر نظر یک همراه بسیار مناسب خواهد بود. این دستگاه از نظر سخت‌افزاری بسیار نیرومند خواهد بود و از نظر ظاهری نیز در حد معقولی قرار دارد ولی در کنار تمامی این موارد، قیمت آن زیر 300 دلار خواهد بود که پس از خواندن مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه متوجه خواهید شد که این قیمت تا چه حد برای دستگاهی با این قدرت، مناسب است.

مدل K80 به پردازنده 64 بیتی اینتل اتم با کلاک 1.8 گیگاهرتز مجهز است که این پردازنده از پشتیبانی 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. در کنار این موارد از سایر مشخصات سخت‌افزاری این مدل می‌توان به وجود نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080P، دوربین 13 مگاپیکسلی و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. از جمله نکات جالب در زمینه این محصول می‌توان به ضخامت آن اشاره کردکه تنها 8.5 میلی‌متر است (برای نمونه ضخامت آیفون 6 برابر با 7.1 میلی‌متر است) و در نوع خود یک رقم مناسب برای یک تلفن همراه محسوب می‌شود. درپایان نیز باید یادآور شد که این محصول به یک باتری بسیار نیرومند و 4000 mAh مجهز است که مسلما کارکردی بلند مدت را برای کاربر دستگاه به ارمغان می‌آورد. این محصول، پنج روز دیگر و با قیمت 290 دلار روانه بازار خواهد شد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
۰
۰
خیلی خوب
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها