به گزارش جام جم آنلاین، از نظر طراحی ظاهری، نیسان مورانو دقیقا همان طراحی مدلهای استاندارد بدون کوچکترین تغییری را دارد، ولی قلب تپنده این اتومبیل جراحی شده و سیستم محرک جدیدی به جای آن نصب شده است.
در واقع سیستم محرک این اتومبیل برگرفته از محصول زیر مجموعه نیسان یعنی اینفینیتی QX60 موسوم به QR25DER است که از یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی و یک موتور الکتریکی 15 کیلوواتی یا 20 اسب بخاری تشکیل شده که نیروی چرخشی خود را از باتریهای لیتیوم یون به عنوان یک منبع قدرتی تامین میکند و موتور درون سوز 2.5 لیتری بنزینی هم با مشتعل کردن مخلوط سوخت و هوا در محفظه احتراق خود، حداکثر 250 اسب بخار قدرت و 321 نیوتن متر گشتاور را تولید میکند، ولی متاسفانه نیسان اطلاعاتی از حداکثر سرعت و شتاب اتومبیل و یا حتی میزان مصرف سوخت و حدکثر برد رانندگی تنها با موتور الکتریکی را منتشر نکرده است.
(خودروبانک)
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛