پژو کانسپت هاچ بک داغ و هیجان انگیز «308R» را با سروصدایی زیاد معرفی کرد، هاچ بک هیبریدی با قدرتی 500 اسب بخاری که آمده تا با جُثه کوچک خود بزرگانی همچون مرسدس بنز C63 AMG و بی‌ام‌و M5 و یا حتی M6 را به چالش بکشد.
کد خبر: ۷۸۹۰۹۵
شیر فرانسوی ، بنز و بی ام و را به چالش کشید + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، در حال حاضر هم قدرتمندترین اتومبیلی که به کلاس پژو 308R نزیک است، آئودی RS3 است که با موتوری 2.5 لیتری حداکثر 367 اسب بخار تولید می‌کند، اما این شیر فرانسوی کوچک تنها با یک پیشرانه 1.6 لیتری THP مورد استفاده در مدل RCZ R و دو موتور الکتریکی دیگر به طور ترکیبی حداکثر 500 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، یعنی قدرتمندتر از بی‌ام‌و M5 که موجب شده شتابی صفر تا صد کمتر از 4 ثانیه برای این هاچ بک فرانسوی بدست آید.

در کنار نسخه هیبریدی 308R، پژو نسخه معمولی تنها با یک پیشرانه درون سوز و بدون موتور الکتریکی را هم آماده کرده که پیشرانه آن حداکثر 270 اسب بخار قدرت را تولید می‌کند، ولی حیف است پژو 500 اسب بخاری باشد و به سراغ 270 اسب بخاری رفت!

«برای شما خواهیم آمد، فقط منتظر بماند» هم پیامی است که پژو همزمان با معرفی پژو 308R به طور مستقیم برای دو شرکت اتومبیل سازی آلمانی مرسدس بنز و آئودی ارسال کرده است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها