راه دور وصول طلب از راه و شهرسازی ایلام‌/‌ یکی از پیمانکاران اداره راه و شهرسازی ایلام در تماس به روزنامه گفته با وجود این‌که این اداره سه رئیس عوض کرده اما از سال 90 تاکنون موفق نشده‌ام طلب خود را از این سازمان بگیرم به همین دلیل مجبور به فروش خانه و ماشین‌آلات خود برای پرداخت بدهی‌هایم شده‌ام. به همین دلیل از مسئولان می‌خواهیم به مشکل ما رسیدگی کنند.
کد خبر: ۷۹۰۴۶۴

فرهنگ‌سازی برای رانندگی بهتر‌/‌ شهروند دیگری مسئولان راهنمایی و رانندگی را خطاب قرار داده و گفته بهتر است برای بالا بردن فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین از سوی مردم به مسائل آموزشی بیشتر توجه کنید.

روی خط 162

زنگ کتابخوانی‌‌/‌آقایان اسدپور از فارس به وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد کرده در مدارس زنگ کتابخوانی ایجاد شود تا به این شکل فرهنگ کتابخوانی بین نوجوانان و جوانان رواج پیدا کند.

آمبولانس خصوصی برای سونوگرافی بیماران‌/‌یک شهروند از شهرری در تماس با روزنامه ادعا کرده مسئولان بیمارستان فیروزآبادی در شهرری شب‌ها از دستگاه سونوگرافی بیمارستان استفاده نمی‌کنند به همین دلیل بیماران را با آمبولانس‌های خصوصی برای سونوگرافی به بیمارستان‌های دیگر می‌فرستند. این شهروند از مسئولان خواسته درباره علت این تصمیم عجیب خود توضیح دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها