مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: منظور قائم مقام باشگاه از اینکه شاید اهداف دیگری در پرسپولیس دارم را متوجه نشدم ولی باید بگویم، نه قرار است نماینده مجلس شوم و نه در سیاست دخالت داشته باشم.
کد خبر: ۷۹۰۳۲۵
نه قرار است نماینده مجلس شوم، نه سیاسی هستم

حمیدرضا سیاسی درباره عدم حضورش در باشگاه پرسپولیس و ارتباط این مساله با اتفاقات برنامه دوشنبه شب نود و جنجال رسانه‌ای با محمدحسین نژادفلاح، گفت: امروز یکسری کارهای شخصی داشتم و نتوانستم به باشگاه بروم. شاید با کم شدن حجم کارهای شخصی، در ساعات باقی مانده به باشگاه بروم.

وی درباره اینکه آیا اتفاقات برنامه نود بر روند کاری او و نژادفلاح در پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؟، تاکید کرد: من با نژادفلاح مشکلی ندارم و امیدوارم ایشان در کارش موفق باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه نژادفلاح در بخشی از صحبت‌های برنامه نود اعلام کرد «شاید سیاسی به دنبال اهداف دیگری در پرسپولیس است؟»، گفت: متاسفانه ایشان اعلام نکردند چه اهدافی وگرنه من هم جواب می‌دادم. باید بگوم من نه می‌خواهم نماینده مجلس شوم و نه در کار سیاست دخالتی داشته‌ام. هدف من خدمت به پرسپولیس است.

وی همچنین درباره اینکه امیررضا خادم اعلام کرده است «بهتر بود سیاسی به باشگاه نمی‌رفت»، خاطرنشان کرد: چه بگویم؟ به هر حال ایشان هم نظر خودشان را مطرح کرده‌اند.

سیاسی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضورش در باشگاه پرسپولیس تا روز مزایده، گفت: نمی‌دانم مزایده چه زمانی برگزار می‌شود ولی تا لحظه‌ای که بخواهند در باشگاه هستم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها