این نرم‌افزار در عین سادگی، امکاناتی معتادکننده و بسیار مطلوب را به شما ارائه می‌کند

ویندوز اکسپلورر را به تب‌ها مجهز کنید

نرم‌افزار Bright Explorer، کار با فولدرها را بسیار ساده کرده و موجب می‌شود تا ویندوز اکسپلورر کامپیوتر شما، پوشه‌ها را مانند تب‌های موجود بر روی مرورگرهای وب در اختیار شما قرار دهد.
کد خبر: ۷۹۰۱۴۸
ویندوز اکسپلورر را به تب‌ها مجهز کنید

جام جم کلیک: یکی از کاربردی‌ترین امکاناتی که در ویندوزهای جدید برای کاربران مهیا شده است را می‌توان فایل اکسپلورر دانست. این امکان موجب می‌شود که هنگامی که فرد، چندین فولدر مختلف را بر روی سیستم خود گشوده است، بتوان به تک تک آن‌ها دسترسی سریع داشته و تنها با بردن نشان‌گر ماوس بر روی فایل اکسپلورر در نوار پایین صفحه، تمامی فولدرها را در قالب یک لیست مشاهده کند.

این امکان که از ویندوز 7 تا به امروز یاور دائمی کاربران سیستم‌ عامل مایکروسافت بوده است، تغییر خاصی را در طول زمانی بیش از 6 سال تجربه نکرده است ولی یک تیم مستقل برنامه نویسی با افزودن یک امکان بسیار ساده به آن، موفق شده‌اند تا سرعت کارکردن با کامپیوتر را بالا ببرند.

نتایج کار این تیم در قالب یک برنامه به نام Bright Explorer عرضه شده است که این برنامه در حقیقت پنجره‌های مربوط به فولدرها را به شکلی مشابه ساختار پوسته مرورگرهای وب درمی‌آورد. این امر به این معنی است که فولدرهایی که باز باشند را می‌توان در قالب Tabهای مختلف در بالای پنجره مشاهده کرد.

شاید این امکان به ظاهر چندان پیشرفته به نظر نرسد ولی به شخصه و پس از چند روز کارکردن با آن متوجه شدم که سرعت کارکردن من با کامپیوتر به واسطه این تغییر ساده، بسیار بالا رفته است. با این حساب و با توجه به رایگان بودن این نرم‌افزار، نصب کردن آن برای شما ضرری نخواهد داشت و می‌توانید در صورت عدم علاقه به این نوع از کاربری فایل اکسپلورر، بدون اینکه هزینه‌ای را متحمل شده باشید، Bright Explorer را از سیستم خود پاک کنید.

برای دانلود این برنامه از طریق وب‌سایت شرکت سازنده آن می‌توانید به لینک زیر رفته و فایل مربوطه را بر روی سیستم خود بارگذاری کنید.

دانلود رایگان نرم‌افزار Bright Explorer برای ویندوز

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها