نیازی به یک ماساژور حرفه ای ندارید

یک ماساژ مهم برای قبل از خواب!

بیدار شدن از خواب پروسه ای است که در طول شبانه‌ روز حداقل یک بار درگیر آن هستیم، جدا از کیفیت خواب، نحوه بیدار شدن بسیار مهم است و به گفته دانشمندان در نحوه برخورد شما با افراد مختلف در طول روز اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۷۸۸۷۵۳
به‌راحتی از خواب بیدار شوید

جام جم کلیک: شنیدن صدای زنگ ساعت که بسیار گوشخراش هم هست، گزینه خوبی‌ برای بیدار شدن از خواب نیست و یقیناً در صورت وجود گزینه ای مناسب‌تر، همگی‌ آنرا انتخاب می‌کنند.

آقای Aakanksha Rajhans با طراحی جورابی هوشمند، بهترین روش را برای بیدار شدن از خواب پدید آورده است. Acuwake که نام این جوراب است بر اساس علم پزشکی‌ و تکنولوژی، ساخته شده است تا با تحت تاثیر قرار دادن نقاط حساسی از پا، شما را آرام آرام از خواب بیدار کند. در قسمت زیرین این جوراب لرزاننده های قرار دارد که بر اساس برنامه زمان بندی که شما برای آنها تعیین می‌کنید، شروع به ماساژ نقاط مختلفی می‌کند.

برنامه زمان بندی و چگونگی انجام این پروسه بر اساس کنترلری که در کنار جوراب تبیعه شده و یا نرم افزار تلفن همراه، انجام می‌گیرد. با شروع پروسه ماساژ کف پا، انسان بدون شنیدن هیچ صدایی رفته رفته از خواب بر می‌خیزد که به گفته متخصصین نه تنها این بهترین روش برای از خواب بیدار شدن است بلکه ماساژ نقاط مذکور در کف پا به سلامت شما می افزاید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها