پاره‌شدن تاندون شصت بر اثر بازی

بازی کندی کراش حادثه آفرید

یکی از طرفداران بازی کندی کراش پس از درد گرفتن انگشت خود به دکتر مراجعه کرد و در کمال ناباوری دریافت که تاندون شصت او بر اثر انجام این بازی پاره شده است.
کد خبر: ۷۸۸۶۶۶
بازی کندی کراش حادثه آفرید

جام جم کلیک: عصر مدرن، دوران انسان‌های سربه‌زیر است ولی این سربه‌زیر بودن معنایی که در طول تاریخ از آن برداشت می‌شده است را ندارد و انسان امروزی لزوما به خاطر مودب بودن و چشم پاک بودن خود سرش را پایین نگاه نداشته است بلکه اگر به دستان آن‌ها نگاه کنید متوجه خواهید شد که علت این امر یک تلفن همراه است و پای فناوری در میان است.

تلفن‌های همراه هوشمند و دنیای آن‌ها به اندازه‌ای اعتیاد آور هستند که نمی‌توان از آن‌ها به سادگی گذر کرد و در این میان یکی از مواردی که اعتیاد بیشتری را برای تلفن‌های همراه با خود به ارمغان می‌آورند را باید بازی‌های کامپیوتری دانست. این بازی‌ها می‌توانند بدون اینکه چالش کنترلی بسیار سنگینی مانند بازی‌های کنسولی داشته باشند، برای ساعت‌ها فرد را میخکوب کنند که البته این امر چندان به سود فرد تمام نخواهد شد.

پزشکان به یک بیماری جدید پی برده‌اند که به واسطه استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند به وجود می‌آید. این بیماری که فشار عضلانی در شصت نامیده می‌شود، به واسطه استفاده مکرر از امکانات لمسی تلفن‌های همراه به وجود می‌آید و به همین دلیل نیز می‌توان از آن به سادگی جلوگیری کرد. در آخرین نمونه از این بیماری، یک مرد جوان در ایالات متحده آمریکا با مراجعه به پزشک از درد شصت خود سخن گفت و در معاینات مشخص شد که تاندودن شصت او پاره شده است و علت آن نیز اعتیاد این مرد به بازی محبوب کندی کراش بوده است.

با این حساب اگر از همراه هوشمند خود زیاد استفاده می‌کنید، هر وقت که اندکی کرختی را در دست خود احساس کردید بدانید که در حال آسیب رساندن به خودتان هستید پس دستگاه را کنار گذاشته و مدتی به فعالیت‌های غیر دیجیتالی بپردازید تا دستان و چشمان و مغز شما استراحت کنند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها