نوت بوک‌هایی با 2 پردازنده مستقل

مک‌ بوک‌های جدید با 2 قلب تپنده

عرضه مک بوک طلایی اپل آغاز شد

اپل مدل تازه‌ای از لپ تاپ مک بوک خود را که طلایی و خاکستری رنگ است روانه بازار کرده است. این مدل که ظاهر جذابی دارد با استقبال کاربران مواجه شده است.
کد خبر: ۷۸۷۸۱۲
عرضه مک بوک طلایی اپل آغاز شد

به گزارش جام جم کلیک: فعلا تمامی موجودی این مدل پیش فروش شده و اپل می‌گوید پیش فروش بعدی این رایانه را ظرف سه تا چهار هفته آینده آغاز خواهد کرد. میزان حافظه این مدل ها 264 و 512 گیگابایت است.

این شرکت قول داده ظرف یک تا سه روز کاری مک بوک های درخواستی کاربران را تحویل دهد.

این مک بوک 12 اینچی با نمایشگر رتینا و پورت USB-C از طراحی بسیار باریکی برخوردار است و البته این پرت جدید به گونه‌ای طراحی شده که پاسخگوی همه نیازهای کاربران باشد.

اپل می‌گوید مک بوک جدید 24 درصد باریک‌تر از مک بوک ایر 11 اینچی قبلی است و همین طور صفحه کلید آن هم در مقایسه با لپ‌تاپ‌های عادی تا 40 درصد ضخامت کمتری دارد و لذا کار کردن با آن ساده تر است.

فناوری Force Touch به کار گرفته شده در صفحه کلید این مک بوک باعث شده حسگرهای آن قادر به درک فشار وارده از سوی انگشتان کاربر و رفتار بر همین مبنا باشند. همچنین می توان با تعریف میزان فشار برای برخی کلیدها از آنها به عنوان میانبر برای انجام اموری همچون مشاهده معنای کلمات، چک کردن نقشه یا مشاهده پیش نمایش فایل ها استفاده کرد.

این لپ تاپ که حدود یک کلیوگرم وزن دارد از عمر باتری 14 ساعته نیز برخوردار است. پردازنده 1.1 گیگاهرتزی دوهسته ای Intel Core M با قابلیت افزایش سرعت به 2.4 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه و کارت گرافیک Intel HD Graphics 5300 از جمله دیگر ویژگی های آن است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها