نوت بوک‌هایی با 2 پردازنده مستقل

مک‌ بوک‌های جدید با 2 قلب تپنده

یک روز بعد از انتشار خبری در خصوص معرفی مک‌بوک ایر 12 اینچی، یک وب‌سایت چینی با نام iFanr تصاویری را از این محصول و صفحه نمایش آن منتشر کرده است.
کد خبر: ۷۶۳۳۱۲
تصاویری از مک‌بوک ایر 12 اینچی به بیرون درز کرد

به گزارش جام جم کلیک: یک روز بعد از انتشار خبری در خصوص معرفی مک‌بوک ایر 12 اینچی، یک وب‌سایت چینی با نام iFanr تصاویری را از این محصول و صفحه نمایش آن منتشر کرده است.

این تصاویر که در داخل یک خودرو ثبت شده‌اند نشان از صفحه نمایش 12 اینچی این محصول با بدنه فلزی دارد که چیزی در بین مک‌بوک پرو با صفحه نمایش 13 اینچی و آی‌پد با صفحه نمایش 9.7 اینچی است. همانند همیشه لوگوی اپل در پشت صفحه نمایش جای گرفته است و وب‌سایت منتشر کننده این تصاویر نیز ادعا کرده که اپل تلاش‌های زیادی برای کاهش ضخامت این دستگاه داشته است.

حاشیه‌های این صفحه نمایش طوسی رنگ هستند و در واقع در حالت خاموش نمی‌توان صفحه را از حاشیه تشخیص داد که از این جهت نیز همانند مک‌بوک ایر است. با قرار گرفتن این صفحه نمایش در کنار مک‌بوک پرو 13 اینچی و آی‌پد می‌توان به سایز و تفاوت اصلی در اندازه پی برد.

انتظار می‌رود نسل جدید مک‌بوک ایر صفحه نمایشی با وضوح تصویر بسیار بالا داشته باشد و از ویژگی‌های جدیدی نظیر USB Type-C بهره ببرد و همچنین همانند همیشه انتظار می‌رود کمپانی اپل ضخامت این دستگاه را تا جای ممکن کاهش دهد.

نظر شما در خصوص نسل جدید مک‌بوک ایر چیست؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها