سامسونگ تلوزیون اولترا اچ دی خمیده ۷۸ اینچی معرفی کرد که طراحی پشت آن یک اثر هنری گران قیمت به حساب می آید. تلویزیونی که تمایل بیشتری به تماشا کردن حالت محدب آن دارید تا صفحه نمایش مقعرش. قرار دادن آن در مرکز اتاق نشیمن هم می تواند ایده جالبی باشد.
کد خبر: ۷۳۸۰۸۹
تلویزیون خمیده ۷۸ اینچ سامسونگ از جنس طلا رونمایی شد

به گزارش جام جم کلیک به نقل از دیجیاتو: سامسونگ تلوزیون اولترا اچ دی خمیده ۷۸ اینچی معرفی کرد که طراحی پشت آن یک اثر هنری گران قیمت به حساب می آید. تلویزیونی که تمایل بیشتری به تماشا کردن حالت محدب آن دارید تا صفحه نمایش مقعرش. قرار دادن آن در مرکز اتاق نشیمن هم می تواند ایده جالبی باشد.

پشت این تلویزیون با طلای مایع نقاشی شده و به عنوان یکی از کالاهای مزایده پاییزه در تاریخ ۲۰ نوامبر به فروش خواهد رسید. پس از اتمام مزایده و فروخته شدن تلویزیون، کل مبلغ به سازمان خیریه جهت مسائل مربوط به سلامتی اهدا خواهد شد.

تلویزیون توسط سونگ یانگ هانگ، هنرمند کره ای طراحی شده و سامسونگ به خاطر مهارتش بر تکنیک Ottchil چنین امری را به وی سپرده. این تخته ای نقاشی به نوعی Memory of TV نامگذاری شده. اگر با دقت بیشتری تصاویر را مشاهده کنید می توانید بسیاری از کاراکترها و صحنه های مهم را در تاریخ تلویزیون مشاهده کنید.

این هنرمند قصد دارد که تلویزیون را اواخر ماه جاری در همایش هنگ کنگ به نمایش درآورد. تصاویر بیشتر را در زیر می توانید مشاهده کنید.

منبع: دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها