جام جم آنلاین گزارش می دهد

روزهای خوش القاعده در یمن

منابع امنیتی اعلام کردند که پیشقراولان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی انصارالله قسمت زیادی از استان عدن را تحت کنترل گرفتند و عناصر القاعده وابسته به سرویس اطلاعات دشمن را در مناطق مختلف این استان سرکوب کرده یا در محاصره گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۸۵۳۱۵
بخش گسترده «عدن» در کنترل ارتش و انصارالله

منابع امنیتی در استان عدن در جنوب یمن اعلام کردند که پیشقراولان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی انصارالله قسمت گسترده استان عدن را تحت کنترل گرفتند.

این منابع تأکید کردند که سیطره ارتش و کمیته‌های مردمی بر عدن پس از درگیری‌های شدید با شبه‌نظامیان منصور هادی و عناصر القاعده صورت گرفت که به آزادسازی بیشتر مناطق استان از عناصر القاعده وابسته به سرویس اطلاعات دشمن منجر شد و برخی از این تروریست‌ها نیز در مناطقی صعب العبور در محاصره هستند.

شاهدان دوشنبه‌شب به خبرنگار فارس گفتند که جنگنده‌های سعودی منطقه «ضحیان» در استان صعده در شمال یمن را هدف حملات خود قرار دادند اما حملات پدافند هوایی یمن علیه جنگنده‌های سعودی نیز ادامه دارد.

یک منبع انصارالله به خبرنگار فارس گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی کنترل منطقه الصفراء در شهر عسیلان در استان شبوه را تحت کنترل خود گرفتند و یک پایگاه نظامی تحت اختیار عناصر القاعده را باز پس گرفتند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها