مایکروسافت آماده رونمایی از دو مدل جدید از سری لومیا

لومیا 640 و لومیا 640XL در راهند

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا دو مدل جدید از سری تلفن‌های همراه هوشمند ویندوزفونی خود یعنی مدل‌های لومیا 640 و لومیا 640 XL را در میانه این هفته رونمایی کند.
کد خبر: ۷۸۴۴۷۶
لومیا 640 و لومیا 640XL در راهند

جام جم کلیک: شرکت مایکروسافت از زمانی که شرکت نوکیا را خریداری کرده است با پیشرفتی بسیار چشمگیر در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند همراه بوده است. در این میان دو مدل جدید از محصولات این شرکت یعنی دو دستگاه لومیا 640 و لومیا 640 XL، به زودی و در تاریخ 7 مارس که برابر با روز 18 فروردین است، به ‌صورت رسمی معرفی خواهند شد. بسیاری از کاشناسان این اقدام مایکروسافت را در جهت ایجاد ساختار تبلیغاتی مناسب، آن‌هم چند روز پیش از کنگره موبایل بارسلون دانسته‌اند. شایان ذکر است که کنگره موبایل بارسلون که یکی از مهم‌ترین رخداد‌ها و همایش‌های مربوط به تلفن‌های همراه است، در تاریخ 10 مارس یعنی 3 روز پس از عرضه این محصول آغاز خواهد شد.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری این دو مدل می‌توان به این موارد اشاره کرد: مدل 640 با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و با کلاک 1.2 گیگاهرتز، نمایشگر 5 اینچی و دوربین 8 مگاپیکسلی، شبکه‌های ارتباطی 3G و LTE، باتری 2500 mA و ویندوزفون نسخه 8.1 عرضه خواهد شد ولی نسخه 640 XL با امکاناتی بیشتر همراه است. نمایشگر این مدل، 5.7 اینچ اندازه داشته و کیفیت 1080P را ارائه خواهد کرد، پردازنده این دستگاه و شبکه‌های ارتباطی آن مشابه با مدل کوچک‌تر آن است ولی دوربین این مدل، 13 مگاپیکسلی خواهد بود. نسخه سیستم‌عامل این دستگاه نیز مانند برادر کوچکترش، ویندوز 8.1 است.

شایان‌ذکر است که هر دو مدل یادشده دارای قابلیت ارتقاء سیستم‌عامل به ویندوز 10 هستند که البته زمان دریافت این به‌روزرسانی مهم، به‌‌طور طبیعی به ‌زمان عرضه رسمی ویندوز 10 بستگی دارد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها