ACR Call Recorder اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به شما امکان ضبط مکالمات تلفنی خود را به صورت دو نفره و ضبط همزمان صدای میکروفون و اسپیکر گوشی را می‌‌دهد.
کد خبر: ۷۸۴۳۴۸
نرم‌افزار موبایل: مکالمات موبایلی را ضبط کنید

به گزارش جام جم کلیک: گاهی به هر دلیلی ممکن است تا نیاز به ضبط کردن یک مکالمه‌ی تلفنی داشته باشیم. فرضا برای پرسیدن آدرس یا شماره تلفنی با دوستی تماس می‌گیرید ولی ابزاری برای یادداشت در اختیار ندارید. در این هنگام ضبط کردن مکالمه‌ی تلفنی و گوش دادن به آن بعد از پایان مکالمه، آسان‌ترین راه برای به خاطر سپردن شماره تلفن یا آدرس مورد نظر است. یا حتی فراتر از این، گاهی برای اثبات حرفی که شخص مورد نظر شما آن را انکار می‌‌کند بهترین راه داشتن صدای ضبط شده‌ای اوست. به همین دلیل و نیازهای مختلفی که برای ضبط مکالمات تلفنی وجود دارد، اپلیکیشن‌های متنوعی برای این موضوع ساخته و منتشر شده است.

ACR Call Recorder اپلیکیشن بسیار کاملی در زمینه‌ی ضبط مکالمات است که امکان ضبط دو طرفه‌ی صدا را با فرمت‌های گوناگون مانند 3gp, Amr, Ogg و... در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. به کمک این اپلیکیشن می‌‌توانید بدون محدودیت زمانی به ضبط مکالمات پرداخته و بعد از پایان مکالمه از داخل خود این اپلیکیشن به شنیدن این فایل‌های ضبط شده بپردازید. دارا بودن ابزاری برای جستجوی مکالمات ضبط شده، قابلیت چینش و مرتب‌سازی بر اساس تاریخ، قابلیت ارسال خودکار مکالمات ضبط شده به ایمیل برای داشتن یک فایل پشتیبان از آن‌ها (‌نیازمند ارتباط اینترنتی‌)، قابلیت حذف اتوماتیک مکالمات ضبط شده‌ی قدیمی‌تر، قابلیت قفل‌گذاری روی مکالمات، وجود تنظیمات مختلف ذخیر‌ه‌ی صدا و تعیین کیفیت و پشتیبانی از فضاهای ابری جهت ذخیره‌ی مکالمات از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن فوق‌العاده هستند.

دانلود رایگان ACR Call Recorder از گوگل‌پلی

دانلود رایگان ACR Call Recorder از مایکت

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها