فیلم سینمایی «سردار» در حالی این روزها وارد مرحله پیش‌تولید شده است که کارگردان این فیلم از حضور پرویز پرستویی در نقش سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۲۵۵

به گزارش جام‌جم، نام حاج قاسم سلیمانی چند وقتی است که بیش از پیش در میان مردم شنیده می‌شود و عملیات‌های موفق او در عراق و در مبارزه با گروه تروریستی داعش، این سردار را کانون توجه افکار عمومی داخلی و جهانی قرار داده است اما عظمت سردار سلیمانی فقط محدود و منحصر به حضور اخیر ایشان نیست و حاج قاسم در دوران دفاع مقدس، فرماندهی لشکر 41 ثارالله کرمان را به عهده داشت.

چهره جذاب و کاریزماتیک سردار سلیمانی، ظرفیت فراوانی برای یک روایت تصویری و سینمایی دارد؛ موردی که باعث شد فیلمساز جوانی به نام سیدسعید حسن‌پور که سابقه ساخت چند مستند، فیلم کوتاه و نیمه‌بلند را در کارنامه دارد، در نخستین تجربه بلند و سینمایی‌اش سراغ ساخت فیلمی بر اساس زندگی و مبارزات سردار پرآوازه ایرانی برود.

حسن‌پور درباره ساخت فیلم «سردار» به جام‌جم گفت: حدود شش ماه قبل که عملیات‌های سپاه قدس در عراق آغاز شد و عکس‌های حاج قاسم سلیمانی میان سربازان عراقی و بعدا در فضای مجازی منتشر می‌شد، به این نتیجه رسیدم که ما به یک فیلم استراتژیک و راهبردی در سینما نیاز داریم و سردار سلیمانی هم شخصیت پرتره و بسیار مناسبی برای طرح چنین موضوعی است.

مشروح خبر را در صفحه 5 بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها