مشاور رئیس جمهور اعلام کرد:

مناطق آزاد اولین میزبان سرمایه‌گذاران بعد از رفع تحریم‌ها

مشاور رئیس‌جمهور گفت: با به امضا رسیدن توافق نهایی میان ایران و 1+5، مناطق آزاد کشور میزبان موج اول ورود سرمایه‌گذاران به کشور هستند.
کد خبر: ۷۸۳۷۸۰

به گزارش فارس، اکبر ترکان با اشاره به انتشار بیانیه ایران و 1+5 گفت: این موفقیت را باید ابتدا به مردم تبریک گفت. موفقیت اخیر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نشان‌دهنده این است که با تدبیر و عقلانیت امکان موفقیت و رسیدن به نتیجه نهایی وجود داشته و دارد تا منافع کشور، خواست ملت و رهبری عملی شود.

ترکان ابراز امیدواری کرد: بعد از امضای تفاهم‌نامه یک جریان نیرومند رشد و توسعه اقتصادی در کشور شکل خواهد گرفت تا ضمن حل مشکلات کشور در اقتصاد نهایتا به بهبود معیشت مردم منجر شود.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در پاسخ به این پرسش که مناطق آزاد برای دوران بعد از تحریم چه برنامه‌ای دارند، گفت: در جلسه اخیری که با مدیران عامل مناطق آزاد در جزیره قشم برگزار شد، به آنان تاکید شد که مناطق آزاد را برای پذیرش و میزبانی از موج اول ورود سرمایه‌گذاران در تمامی حوزه‌های اقتصادی مهیا کنند.

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که موج استقبال از سرمایه‌گذاران برای همکاری اقتصادی و صنعتی با ایران حالت جدیدی به خود خواهد گرفت، ادامه داد: مناطق آزاد با پذیرش موج اول سرمایه‌گذاران امکان ورود آنها در دیگر بخش‌های سرمایه‌گذاری را به داخل کشور فراهم می‌کنند که این موضوع موجب تقویت، توسعه و رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها