مباحث روغن‌ پالم و عملکرد بیمه‌ها در سال ۹۳ از مهمترین حواشی حوزه سلامت بود بطوریکه براساس وظایف ذاتی رسانه ای کاریکارتورهای هم در این باره تولید شد که واکنش‌های متفاوتی از طرف وزیر بهداشت در بر داشت.
کد خبر: ۷۸۳۱۹۳
واکنش وزیر بهداشت به کاریکاتورهایش + عکس

حوزه بهداشت و درمان در سال 93 با فراز و نشیب‌های متعددی که داشت گذشت، در طول یک سال گذشته رویدادهای تلخ و شیرین مختلفی در حوزه سلامت کشور رخ داد که از این موارد می‌توان به مسئله روغن‌های پالم و بیمه‌ها اشاره کرد، و این در حالی بود که سید حسن هاشمی نیز به عنوان مسئول اصلی سلامت کشور به این موارد پرداخته بود که جریان سازی و متعاقب آن واکنش‌های متفاوتی را نیز برانگیخته بود.



مثلاً در کاریکاتور «بیمه‌ها ما را اذیت می‌کنند» که تصویری از وزیر بهداشت بود که باید از پله‌های زیادی بالا می‌رفت و نشان از سختی مواجه شدن با بیمه‌ها است، هاشمی با ابراز خوشحالی از این کاریکاتور پیشنهاد کرد که «ای کاش جلوی ورودی پله‌ها را با یک در بزرگ و محکم می‌بستید تا نشان دهد کار ما با بیمه‌ها چقدر سخت است» البته وزیر بعد از لحظه ای تصریح کرد: اما اینهمه پله هم بد نیست؛ وضعیت مشکل را نشان می‌دهد.



در کاریکاتور دیگری هم که تصویر وزیر بهداشت در زمان افشاگری روغن پالم را نشان می‌داد که یکی هم در پشت پرده وی را تهدید می‌کرد، هاشمی با دیدن این کاریکاتور و خندیدن خاص خودش؛ عنوان کرد: این کاریکاتورها را به من برسونید تا یادگاری داشته باشم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها