عینک واقعیت افزوده سونی با نام SmartEyeglass هم‌اکنون به صورت رسمی در ده کشور جهان آماده فروش است.
کد خبر: ۷۸۳۱۶۵
عرضه عینک واقعیت افزوده سونی با قیمت ۸۴۰ دلار

به گزارش جام جم کلیک: نسخه مخصوص توسعه دهندگان SmartEyeglass نیز به شما امکان می‌دهد از محیط اطراف عکس بگیرید، پیام ارسال کنید و مواردی از این دست را انجام دهید.

عینک واقعیت افزوده‌ی سونی با دستگاه‌های اندرویدی که نسخه ۴.۴ کیت‌کت یا بالاتر را اجرا می‌کنند سازگار است و توانایی جفت شدن با اپلیکیشن SmartEyeglass در پلی‌استور را دارد.

برخلاف محصولی که گوگل تولید کرده، SmartEyeglass با یک ریموت که دائم به دستگاه متصل است کنترل می‌شود که همین ریموت کوچک جنبه‌ای عجیب به طراحی این عینک داده است. در همین کنترلر عینک، باتری، میکروفون و اسپیکر قرار داده شده‌اند. سونی مدعی است در استفاده مداوم، باتری این عینک ۱۵۰ دقیقه دوام می‌آورد.

برای کسانی که علاقه‌مند به امتحان این عینک هوشمند هستند، SmartEyeglass هم‌اکنون در ایالات متحده، آلمان، انگلیس و ژاپن با قیمت ۸۴۰ دلار در دسترس است. سونی همچنین قصد دارد در کشور‌های بلژیک، فرانسه، اسپانیا، هلند، ایتالیا و سوئد نیز محصول خود را در دسترس قرار دهد.

سونی در حال آمادگی برای عرضه عمومی و وسیع این عینک تا سال ۲۰۱۶ است. اگر مایل هستید تا اطلاعات بیشتری درباره SmartEyeglass بدست آورید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها