تصاویری از پرچمدار جدید ال‌جی در اینترنت منتشر شده‌اند

تصاویر لورفته از ال جی، جی 4

امروز در شبکه اینترنت تصاویری از یک تلفن‌ همراه هوشمند ویژه منتشر شد که بنا به شایعات، به‌نظر می‌رسد که این تصاویر مربوط به پرچمدار جدید شرکت ال‌جی یعنی مدل جی‌ 4 هستند.
کد خبر: ۷۸۳۰۲۶
تصاویر لورفته از ال جی، جی 4

جام جم کلیک: تصاویری از تلفن‌ همراه هوشمند جدید ال‌جی یعنی ال‌جی- جی 4 به رسانه‌ها درز کرده است که موجی از شایعات را با خود به همراه داشته است. این تصاویر که می‌توانید آن‌ها را در این خبر مشاهده کنید، شامل پشت و روی این تلفن همراه هستند. در نخستین گام ممکن است که این دستگاه را با مدل قبلی آن یعنی ال‌جی جی 3 اشتباه بگیرید که البته این امر به علت شباهت بسیار بالای این دو مدل به‌ یکدیگر است. ولی با کمی دقت می‌توان تفاوت‌هایی را در این تصاویر نسبت به جی 3 مشاهده کرد.

نخستین موردی که در این تصاویر به چشم می‌آید به یک حفره در سمت راست و بالای دستگاه مربوط است که از آن دو تفسیر انجام شده است. نخستین تفسیر به شایعه دیگری درباره این دستگاه اشاره دارد که بر اساس آن این مدل با نام جی 4 نوت شناخته می‌شود و به همین دلیل نیز بخش مربوطه به استایلوس دستگاه نسبت داده شده است. دومین مورد ولی به محل ساخت این مدل اشاره داشته است و با ارائه احتمال ساخت و ارائه این مدل در کره جنوبی، این بخش را به‌عنوان آنتن تلویزیون درنظر گرفته است.

دیگر تفاوت‌های مهم ظاهری این دستگاه با نسخه قبلی را نیز می‌توان در دو بخش دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه که به شکل مستطیلی طراحی شده و لنز مربعی شکل دوربین دانست. در ادامه نیز وجود عبارت M8936 در بخش baseband version موجب شده است تا شایعاتی مبنی بر وجود پردازنده اسنپ دراگون 610 بر روی این دستگاه قوت بگیرند. البته تمام این موراد هنوز درحد شایعه هستند و تا تائید رسمی شرکت ال‌جی، هیچ چیز قطعیت نخواهد داشت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
galaxy fan
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
۰
۰
هیچی galaxy s4یا s5 نمیشه .:))))

نیازمندی ها