از زمان معرفی ویندوز 10 توسط مایکروسافت این کمپانی محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا کرده است و تمام اخبار این کمپانی جالب و خوش‌آیند شده‌اند. مجموعه قدرتمند و محبوب آفیس نیز یکی از ساخته‌های مایکروسافت است که روزانه استفاده‌های زیادی از آن صورت می‌گیرد و تقریبا دوای هر دردی شده است.
کد خبر: ۷۸۲۹۳۶
آفیس رایگان برای دستگاه‌های کوچک‌تر از 10.1 اینچ

به گزارش جام جم کلیک: مایکروسافت نیز با اشراف به این موضوع تصمیم دارد هرچه بیشتر و بهتر بتواند این مجموعه نرم افزاری را توسعه و ارتقا دهد و در ماه مارس نیز این مجموعه برای آی‌پد منتشر شد و اکنون کاربران این دستگاه نیز می‌توانند از آفیس استفاده کنند. اما همان طور که می‌دانید مجموعه آفیس نیز همانند اغلب برنامه‌ها یک نسخه پولی دارد که خدمات بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و اغلب برای مصارف تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما اکنون آقای Kirk Koenigsbauer از سوی مایکروسافت در یک بلاگ اعلام کرده است که از زمان انتشار آفیس برای آی‌پد این کمپانی سخت در تلاش بوده تا سیاست‌های تجاری خود را در زمینه این مجموعه نرم افزاری محبوب تنظیم کند و از این پس دستگاه‌هایی که صفحه نمایشی 10.1 یا کوچک‌تر دارند قادر خواهند بود تا از نسخه رایگان آفیس استفاده کنند و در واقع دستگاه‌هایی با این سایز صفحه به احتمال زیاد کیبورد و ماوس مجزا نیز ندارند و در واقع از طریق آن‌ها نمی‌توان کار‌های حرفه‌ای نظیر طراحی و… انجام داد و به این خاطر این نوع دستگاه‌ها می‌توانند از نسخه رایگان آفیس استفاده نمایند.

علاوه بر این وی اشاره کرده است که در حال حاضر آفیس برای سیستم عامل اختصاصی اپل بیش از 80 میلیون بار نصب شده و به این دلیل استفاده از نسخه پولی آن نیز 30 درصد افزایش یافته است.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها