پیدا و پنهان کدهای QR

کـد در دو بُعد

به جرات و بدون اغراق می‌توان گفت نرم‌افزار QR Code Reader یکی از برترین نرم‌افزار‌های QR خوان است و باید گفت شش ستاره‌ای در بین دیگر نرم‌افزار‌ها است که در دستان شما قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۸۲۵۴۵
نرم‌افزار موبایل: بهترین کدخوان‌ QR در دستان شما

جام جم کلیک: اگر از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می کنید پیشنهاد ما این است که حتما ازا ین نرم‌افزار که بسیار کاربرپسند و بدون تبلیغات اضافه است استفاده نمایید و به راحتی QR کد و بارکد ها را اسکن کنید.

گفتنی است یکی از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار قدرت اسکن آن است که با این وجود کدهای QR تار را نیز اسکن کرده که این مورد کمک بسزایی به کاربران خواهد کرد.

روش استفاده از این نرم‌افزار بدین صورت است:

برای اسکن QR کد مورد نظر ابتدا برنامه را باز کرده سپس دوربین تلفن همراه شما فعال شده که در این حالت بدون نیاز به گرفتن عکس و فشار دادن دکمه‌ای دیگر فقط کافی است دوربین را بر روی کد مورد نظر نگه داشته تا کد به صورت خودکار توسط نرم افزار اسکن شود.

پس از اسکن QR مورد نظردر صورتی که کد دارای URL باشد به صورت خودکار سایت گرفته شده برای شما باز خواهد شد و برای فرمت‌های دیگر مانند شماره تلفن، آدرس پست الکترونیک و یا اطلاعات تماس نیز به همین صورت اقدامات لازم توسط تلفن هوشمند و نرم‌افزار صورت خواهد گرفت.

از ویژگی‌های دیگر این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاهده لیست تمام اسکن‌ها به همراه تاریخ و جزئیات

همگام سازی تاریخ اسکن در سراسر وب و تمام دستگاه های خود

اسکن تصاویر از کدهای QR با استفاده از دوربین تلفن همراه

گزینه‌ای برای روشن کردن چراغ‌های تلفن همراه در شرایطی که نور کم است

الزامات این نرم افزار نیز بدین شرح است:

به منظور استفاده از QR Code Reader دستگاه شما باید دارای یک دوربین باشد و همچنین امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد تا پس از اسکن در صورت انتقال شما به یک سایت صفحه سایت برای شما باز شود.

قابل ذکر است در به‌روز رسانی جدید این نرم‌افزار این امکان اضافه شده است تا از کد جدیدی به نام Wi-Fi QR نیز استفاده شود و شما این اجازه را پیدا می‌کنید تا برای دسترسی آسان به شبکه‌های بی‌سیم با اسکن QR به صورت بسیار آسان به شبکه مورد نظر متصل شوید.

دانلود رایگان نرم‌افزار QR Code Reader برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار QR Code Reader برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
۰
۰
تشكر نرم افزار خوبی هست زیاد دنبالش می گشتم

نیازمندی ها