نتایج بنچمارک‌ها نشان داد دمای این اسمارت‌فون تا 55 درجه سلسیوس بالا می‌رود که از تمامی‌ پرچمداران سال گذشته داغ‌تر است و نسبت به ال‌جی G3 حدود 13 درجه حرارت بیشتری دارد.
کد خبر: ۷۸۱۶۶۴
اچ‌تی‌سی M9 مثل تنور داغ می‌شود

به گزارش جام جم کلیک: با معرفی تلفن‌های هوشمند برپایه پردازنده اسنپ دراگون 810، سامسونگ اعلام کرد که به دلیل گرمای زیاد تولید شده توسط این پردازنده از آن استفاده نمی‌کند ولی کمپانی ال‌جی که در گوشی خمیده خود برای اولین بار از این پردازنده استفاده کرده بود، این شایعات را نفی می‌کرد. برای اثبات این ادعا طرفداران اندروید و سایت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی دست به آزمایش M9 زده‌اند تا دمای ایجاد شده توسط پردازنده را بسنجند.

برای این منظور آن‌ها M9 را زیر فشار بنچمارک‌های گوناگون گذاشتند و مشاهده کردند که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی یک گوشی داغ محسوب می‌شود. اندازه گیری‌ها نشان داد دمای این اسمارت‌فون تا 55 درجه سلسیوس بالا می‌رود که از تمامی‌ پرچمداران سال گذشته که در عکس بالا می‌بینید، داغ‌تر است و نسبت به ال‌جی G3 حدود 13 درجه حرارت بیشتری دارد.

در پاسخ به این بررسی جف گوردون از اچ‌تی‌سی در توییتر خود اعلام داشته است که نسخه نرم افزار M9 هنوز نهایی نشده و استفاده از آن در بنچمارک‌ها درست نیست و نگران نتایج بنچمارک‌ها نباشید! به نظر می‌رسد ادعای این فرد تنها در جهت کاهش فشار بر روی اچ‌تی‌سی باشد. حتی ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تعویق عرضه M9 در تایوان به دلیل مشکلات نرم افزاری منتشر شده بود که نشان از وجود مشکلاتی جدی در M9 دارد.

اگر اظهارات جف گوردون صحیح باشد، مشکلات به وجود آمده در بنچمارک‌ها عادی تلقی می‌شود. این پردازنده‌ها شاید یکی از دلایل سونی و ال‌جی برای معرفی نکردن پرچمدارانشان باشد، جایی که سامسونگ با تولید پردازنده‌های خودش از تمام این مشکلات گریخته و مزیت‌های خودکفایی را به رخ دیگر کمپانی‌ها می‌کشد.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها