معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

معرفی بازی Epic Skater

بازی موبایل: پدیده‌ی جدید رکوردزنی

اهل چالش و ثبت رکورد هستید؟ از Subway Surfers خسته شده‌اید؟ پس این بازی را امتحان کنید.
کد خبر: ۷۸۰۴۳۳
بازی موبایل: پدیده‌ی جدید رکوردزنی

جام جم کلیک: بازی Subway Surfers را دیگر همه می‌شناسند؛ یک بازی سریع و چالشی، اما مونوتون و یکنواخت که به مدد اسکوربورد و رقابت جهانی بازیکنان با یکدیگر، توانست حسابی خود را مطرح کند. مدت زیادی از عرضه‌ی آن بازی می‌گذرد و قطعا بازیکنان نیاز به یک عنوان جدید دارند تا با دوستان خود به رقابت بپردازند.

بازی Epic Skater از خیلی جهات به Subway Surfers شبیه است. منوی اصلی آن کاملا از SS الگو برداری شده و حتی آغاز بازی هم درست مانند آن عنوان، با یک ضربه روی منوی اصلی انجام می‌شود. درست مانند SS، چالش‌های روزانه و کلی فراوانی برای انجام وجود دارد و درست مانند آن بازی، آیتم‌های زیادی برای خریداری وجود دارد.

اما زود قضاوت نکنید! بر خلاف SS که زاویه‌ی دوربینش از پشت سر کاراکتر بازی بود، زاویه‌ی دوربین ES از کنار است و شخصیت بازی روی محور افقی حرکت می‌کند. بازیکن باید در عین پرهیز از برخورد به موانع سر راه، سعی کند بیشترین امتیاز را با انجام حرکات نمایشی کسب کند.

کنترل ES نسبت به کنترل SS جزییات بیشتری دارد. با نگهداشتن انگشت روی تصویر، شخصیت بازی برای پریدن آماده شده و با برداشتن انگشت می‌پرد. در حین پریدن و حتی در حال حرکت روی زمین، حرکات نمایشی زیادی برای انجام وجود دارد و از این حیث این بازی یک سر و گردن از SS بالاتر است.

به هیچ وجه این بازی خوش ساخت را از دست ندهید!

عنوان بازی: Epic Skater

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Kongregate

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی Epic Skater برای اندروید

دانلود رایگان بازی Epic Skater برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها