حق با شماست

مشکل زباله‌ها در شهر و طبیعت

لطفا دوربین نصب شود‌/ ‌آقای فعله‌گری باید شهروند قانون‌مداری باشند که تخلفات رانندگی و حوادث ناشی از آن برایشان اهمیت دارد و حتی احساس مسئولیت کرده اند که مساله را با مسئولان در میان بگذارند، ایشان گفته است: در انتها و ابتدای بزرگراه شهید باقری که به بزرگراه شهید بابایی منتهی می‌شود در دو مسیر رفت و برگشت، نبود دوربین ثبت تخلف باعث شده است برخی خودروها با سرعت بسیار این مسیر را طی کنند و همین امر موجب بروز خطرات بسیاری برای دیگر شهروندان می‌شود. از مسئولان سازمان ترافیک شهرداری می‌خواهیم نسبت به نصب دوربین در این منطقه اقدام کنند.
کد خبر: ۷۷۹۴۷۹

زباله‌ها جمع‌آوری شود‌/ ‌یک مشکل شهری دیگر؛ خانم حمیدی از تهران، از شهرداری خواسته در مناطق مختلف هنگام روز نیز زباله‌هایی را که کنار کوچه و خیابان رها شده است، جمع‌آوری کنند تا مانع بروز بیماری و بوی تعفن در این مناطق شود.

روی خط162

ساحل یا زباله‌دانی‌/‌ شهروندی نسبت به این‌که ساحل دریای خزر در نوشهر تبدیل به زباله‌دانی شده‌، ابراز نگرانی کرده است.

دفع غیراستاندارد زباله‌/‌ شهروندی از خواف هم مشکل مشابهی مطرح کرده است، ظاهرا اداره‌ محیط زیست شهر خواف درباره نحوه دفن زباله در ضلع غربی شهر نظارت ندارد و حدود 200 هکتار از منابع طبیعی زیر پلاستیک و آشغال‌های رها شده قرار گرفته است.

تاخیر در پرداخت حقوق‌ها‌/ ‌به گفته یک شهروند، شرکت‌های خصوصی در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از آذرماه تاکنون حقوق کارگران را پرداخت نکرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها