بیانیه‌های شرکت‌ها در راس یافته‌ها

تغییر در الگوی جستجوی گوگل

آیا تاکنون با خود اندیشیده‌اید که چه مدت زمان نیاز است تا موتور جستجوگر گوگل وب‌سایت شما را در صورتی که از هیچ‌گونه سیستم تبلیغ و یا عرضه ویژه استفاده نکرده باشید بیابد؟
کد خبر: ۷۷۹۲۰۸
مدت زمان فعالیت سایت‌ها دور از چشم گوگل

به گزارش جام جم کلیک: براساس یافته‌های Matthew Rothenberg بیست و دو روز زمان لازم است تا گوگل وب‌سایت شما را بیابد. وی در اقدامی جدید یک انجمن تحت‌وب با مدت زمان محدود راه‌اندازی کرده که کدنویسی آن به نحوی انجام شده تا پس از تشخیص این وب‌سایت توسط تکنولوژی ایندکس گوگل، به طور خودکار از بین برود.

تنها ۳۴۶ بازدید از این وب‌سایت نیاز بود تا این انجمن محو شود. Rothenberg کد اصلی را منتشر تا شما نیز بتوانید شخصا این عمل را انجام دهید. نتیجه اینکه تا بیش از چندهفته به طور ناشناس می‌توان به فعالیت در دنیای وب توسط یک انجمن یا وب‌سایت ادامه داد.

البته توجه داشته باشید این پنهان نبودن از دید موتورهای جستجو همچون گوگل در شرایطی است که شما خودتان با استفاده از متا تگ‌ها فرمان پنهان بودن از موتورهای جستجوگر را صادر نکرده باشید چرا که در صورت استفاده از این متا تگ، موتورهای جستجو گر از سایت شما صرف‌نظر کرده و ایندکس‌سازی محتوای آن صورت نمی‌گیرد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها