رحمانی فضلی حاضر به عقب نشینی در موضوع پولهای کثیف نیست

وزارت کشور: از مجلس انتظار بیشتری داشتیم

به دنبال انتقاد اخیر رئیس مجلس از اظهارات وزیر کشور درباره ورود پول‌های کثیف به رقابت‌های انتخاباتی، عبدالرضا رحمانی فضلی، اظهار کرد: من آقای لاریجانی را فرد منصف و در برخورد با این مسائل جدی می‌دانم ولی به نظر من اطلاعات درستی از سخنان من به ایشان نداده بودند و ایشان از اصل صحبت‌های من اطلاع نداشته و تصور کرده‌بودند که من گفته‌ام انتخاباتی که به شکل‌گیری مجلس فعلی انجامیده، مشکل داشته است.
کد خبر: ۷۷۷۴۷۴

به گزارش تسنیم، وزیر کشور ادامه داد: من به همه تذکر دادم که با توجه به اهمیت حوزه قدرت، باید مواظب باشیم تا دارندگان پول کثیف که به دنبال ساخت حاشیه امنی برای خود هستند، موفق نشوند.

رحمانی فضلی گفت: آقای لاریجانی گفته بودند که «ما قانون داریم، مگر قانون نداریم؟!»، حتماً قانون داریم و کشور ما براساس قانون اداره می‌شود ولی باید توجه داشت که قانون به تنهایی کافی نیست؛ مگر ما قانون نداشتیم که شهرام جزایری به‌وجود آمد؟ مگر ما قانون نداشتیم که فساد سه هزار میلیاردی به‌وجود آمد؟ مگر قانون نداشتیم که بابک زنجانی‌ها به وجود آمدند؟! در کنار قانون، اجرای دقیق و قوی قانون و نظارت درست بر اجرا باید وجود داشته باشد چرا که تنها با در کنار هم بودن قانون، اجرا و نظارت می‌توانیم با این جریانات کثیف مبارزه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها