معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

معرفی بازی Air Control 2

بازی موبایل: دردسر در برج مراقبت

در نقش مامور برج مراقبت، تمرکز و سرعت عمل خود را به چالش بکشید.
کد خبر: ۷۷۷۳۷۵
بازی موبایل: دردسر در برج مراقبت

جام جم کلیک: بازی برج مراقبت 2، از آن دسته بازی‌های مینیمالیست است که در عین کوچکی و سادگی، چالشی اعتیادآور به همراه دارد. در این بازی شما در نقش یک مامور برج مراقبت حاضر شده و باید هواپیماهایی که یکی پس از دیگری وارد تصویر می‌شوند را به خط فرود مخصوص خود هدایت کنید. این کار با انگشت گذاشتن روی هواپیمای مورد نظر و کشیدن یک خط میسر است. می‌توانید خط را به هر جهتی بکشید که دلتان می‌خواهد و هواپیما همان را دنبال خواهد کرد. خوشبختانه نحوه و جهت کشیدن خط الگو در برد یا باخت تاثیری ندارد و تنها در صورت برخورد هواپیماها با یکدیگر است که بازی را واگذار می‌کنید.

بازی دارای هشت مرحله‌ی مختلف است که هرکدام موقعیتی خاص را به تصویر می‌کشد. یکی روی یک ناو جنگی رخ می‌دهد و دیگری وسط یک فرودگاه بیابانی و... گیم‌پلی پیش فرض بازی تقریبا عاری از چالش است و برای کسی که تازه می‌خواهد بازی را تجربه کند مناسب است. اما اگر دنبال چالشی قابل توجه هستید، باید از بخش تنظیمات بازی گزینه‌ی Fast Forward را انتخاب کنید تا مدام با هواپیماهای جدید غافلگیر شوید.

پس از مدتی بازی متوجه خواهید شد که به خاطر کش آمدن مراحل بازی، این عنوان را نمی‌توان گزینه‌ی خوبی برای دورهمی‌های دوستانه دانست، اما قطعا برای بازی در تنهایی، یا بازی همزمان با دو یا چند گوشی و رقابت سر رکوردها، عنوانی ایده‌آل است؛ مخصوصا که اجرای آن به سیستم قابل توجهی نیاز ندارد.

عنوان بازی: Air Control 2

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Four Pixels

سبک: اکشن

دانلود رایگان بازی Air Control 2 برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
saeed
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۰
۰
با سلام
خواهشا لینك دانلود از گوگل پلی نزارید چون فیلتره

نیازمندی ها