بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

بسته‌های نوروزی بازی‌های رایانه‌ای ایرانی

بسته‌های نوروزی بازی‌های رایانه‌ای ایرانی می‌تواند نظر نوجوانان و جوانان را نسبت به محصولات ایرانی معطوف کند و از این طریق دغدغه والدین نسبت به خطرات روحی، روانی و فرهنگی بازی‌های خارجی تا حدی برطرف شود.
کد خبر: ۷۷۶۴۲۹
بسته‌های نوروزی بازی‌های رایانه‌ای ایرانی

به گزارش جام جم کلیک و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای: بازی های ایرانی در کشور 20میلیون کاربر دارد و این هنر- صنعت-رسانه یکی از محبوب‌ترین و پر کاربردترین ابزار جوانان است و تاثیر عمیقی برذهن، روان و تفکر مخاطب خود می‌گذارد به همین منظور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بسته‌های نوروزی را با هدف آشنایی خانواده‌ها و فرزندانشان با بازی‌های بومی، تهیه و توزیع کرده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، علاقه‌مندان در سراسر کشور برای تهیه بسته نوروزی می توانند به سایت گیمفا به نشانی gamefashop.com مراجعه و سفارش خود را ثبت کنند.

یادآور می شود 6 بازی منتخب بهترین بازی‌های ایرانی در بستهای زیبا و شکیل با عنوان عیدی آماده و با 50 درصد تخفیف در حال عرضه است.

بسته‌های نوروزی همراه با 10جایزه یک میلیون تومانی است و مخاطبان می‌توانند پس از تهیه بسته در قرعه کشی بزرگ جشنواره بازی های رایانه ای ایرانی شرکت کنند.

بسته‌های نوروزی می‌تواند نظر نوجوانان و جوانان را نسبت به محصولات ایرانی معطوف کند و از این طریق دغدغه والدین نسبت به خطرات روحی، روانی و فرهنگی بازی‌های خارجی تا حدی برطرف شود.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها