نباید در زمین آنها غافلگیر شویم

درخشان: بنیادکار تیم متفاوتی شده است

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دیدار آسانی مقابل بنیادکار نداریم زیرا آنها از نظر فیزیکی قدرت بالایی دارند.
کد خبر: ۷۷۵۹۸۵
درخشان: بنیادکار تیم متفاوتی شده است

حمید درخشان پیش از سفر تیم فوتبال پرسپولیس به ازبکستان برای دیدار مقابل بنیادکار در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در خصوص شرایط سرخپوشان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم. در بازی اول مقابل تیم سخت‌کوشی قرار گرفتیم که خوشبختانه توانستیم به خوبی این بازی را پشت سر بگذاریم. در بازی دوم هم با حریف خوبی دست و پنجه نرم خواهیم کرد. آنها از پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مرحله گروهی رسیدند و در بازی اول هم به تساوی دست یافتند. بازی راحتی مقابل بنیاد‌کار نداریم و دیدار دشواری برای ما خواهد بود.

وی در مورد اینکه تیم بنیادکار گردن‌ کلفت است و بازی آنها شبیه روس‌ها است، گفت: طبیعتا آنها از نظر فیزیکی قدرتمندتر هستند. ژن آنها اینگونه است که از ابتدا هم در این مسئله برتری داشتند. در هر حال ما تلاش می‌کنیم که فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا همه بازیکنان این تیم را همراهی خواهند کرد، گفت: شرایط همه بازیکنان خوب است به جز عباس‌زاده و علی عسگری که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در این سفر ما را همراهی کنند.

وی در مورد اینکه چه قولی به هواداران می‌دهد، گفت: من هیچ قولی نمی‌دهم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و هفته به هفته شرایط بهتری را کسب کنیم. ما همه بازیکنان خود را در اختیار داریم به جز بازیکنی که مصدوم هستند.

درخشان در خصوص اینکه آب و هوای ازبکستان سرد است و چه تدبیری برای این مسئله در نظر گرفته است، گفت: ما تمام ارزیابی‌های خود را انجام داده‌‌ایم. می‌دانیم که با تیم گردن کلفتی بازی داریم. در خانه حریف باید به میدان برویم که این شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کند. مطمئنا تمام تلاش خود را می‌کنیم و از تمام پتانسیل خود استفاده می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا به کسب یک امتیاز هم راضی است، تأکید کرد: ما برای مساوی به میدان نمی‌رویم و به فکر این مسئله هم نیستیم. تفکر ما به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم اما نباید در این زمینه ریسکی کنیم. باید به این فکر کنیم که با چه تدبیری در بازی حاضر شویم. نباید اینگونه باشد که به خاطر 3 امتیاز یک امتیاز را هم از دست بدهیم. نگاه اول ما کسب یک امتیاز است و اگر توانستیم به دنبال 3 امتیاز هم می‌رویم.

درخشان در خصوص نقاط ضعف و قوت بنیاد‌کار تصریح کرد: هر تیمی نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارد. ما تلاش می‌کنیم تا نقاط قوت بنیادکار را ببندیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. خیلی باید فکورانه در خانه حریف بازی کرد تا غافلگیر نشویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا هواداران می‌توانند امیدوار باشند که این تیم همچنان صدرنشین باقی بماند یا خیر گفت: ما هر کاری که انجام می‌دهیم برای هواداران است. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس 4 بازی حساس را در بازده زمانی کوتاه باید انجام بدهد و چه تدبیری در این مسئله خواهد اندیشید، گفت: من از فدراسیون خواهش می‌کنم که به علت فشرده بودن بازی‌های ما دیدار هفته بیست و سوم مقابل نفت مسجد سلیمان را لغو کند. ما تا بازی با عربستان باید 10 هزار کیلومتر روی هوا باشیم. فاصله زمانی بسیار کمی است و تقاضا دارم که فدراسیون در این مقطع به ما کمک کند تا زمان بیشتری را برای رویارویی با النصر داشته باشیم.

درخشان در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه برای بازی با بنیادکار پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند یا خیر، گفت: این مسابقات فراتر از رقابت‌های لیگ است و قطعا پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر خواهند گرفت.

سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه آیا بنیادکار با تیمی که در دوبی با آنها بازی کردند فرق کرده است یا خیر، گفت: ‌این تیم 7- 6 بازیکن ملی جذب کرده و شرایطش بسیار متفاوت شده است. امیدواریم بتوانیم آنها را شکست بدهیم. تیم لخویا از لحاظ تاکتیکی و فوتبالی قوی بود اما بنیادکار از لحاظ فیزیکی قدرتمند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها