337 روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای در نامه‌ای خطاب به قاضی مقیسه، ضمن اعلام پشتیبانی از دستگاه قضا در مبارزه با فساد و مفسدان که در سال 93 نمونه‌های افتخارآفرین آن تجربه شده است، تاکید کردند: مبادا پرونده‌ رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی که می‌تواند به ارتقای عیار عدالت در کشور اسلامی‌مان بینجامد و به عنوان سنگ محک عدالتخواهی و عدالت‌گستری مطرح شود اسیر فشارها، کوتاه‌آمدن‌ها و استمهال‌ خواستن‌ها یا حتی درخواست اقدامات فراقانونی شود.
کد خبر: ۷۷۴۳۱۷

به گزارش فارس، در این نامه آمده است: اینک که دادگاه رسیدگی به یکی از مهم‌ترین پرونده‌های قضایی کشور یعنی اتهامات آقای مهدی هاشمی پس از 196 روز رسیدگی و با اخذ آخرین دفاعیات متهم به پایان رسیده است، ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران بی‌صبرانه در انتظار صدور حکم نهایی دادگاه و اجرای عدالت قضایی نشسته‌اند. بی‌شک که خداوند متعال یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های نظام جمهوری اسلامی را که همان اجرای عدالت است در پیچ تاریخی و حساس انقلاب بر عهده شما گذاشته است. نویسندگان این نامه تصریح کرده‌اند: اکنون تکلیف سنگین اجرای شجاعانه قانون و جلب اعتماد مردمی و ارائه تصویری از عدل علوی در این برهه از زمان بر عهده شما قرار گرفته است.

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: آقای مقیسه! اجرای عدالت موسم ندارد. هیچ بهانه‌ای برای تعلل در صدور و اجرای حکم از سوی مردم که ولی‌نعمتان انقلاب و نظام اسلامی هستند، پذیرفته نیست. پذیرش بهانه‌ها و مصلحت‌سازی‌های واهی یعنی گرفتار آمدن یک پرونده قضایی در دامان سیاسی‌کاری و این نقشه‌ای است که سال‌هاست بدخواهان نظام برای اجرایش طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌اند لذا با توجه به هوشمندی و تدبیری که از شما سراغ داریم یقینا اجازه نخواهید داد چشم‌ها و دل‌های امیدوار به عدالت دستخوش تردید و تزلزل شوند. به اعتقاد بسیاری از دلسوختگان نظام اسلامی، عدالت در برخورد با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال، گاه به سبب انتساب‌ها و گاه انتصاب‌ها، امکان قربانی شدن دارد. پرونده‌ای که جنابعالی مسئولیت قضایی آن را برعهده گرفته‌اید عیاری مناسب برای سنجش عدالت قضایی نظام مقدس ماست. در حکومتی که منتهای آرزویش اجرای عدالت علوی است حکم شما سرنوشت‌ساز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها