جام جم ورزشی: مرتضی پورعلی گنجی با تیمش به ازبکستان نرفت تا مشخص شود جدایی او از نفتی ها و پیوستن به لیگ چین قطعی شده است.
کد خبر: ۷۷۳۶۵۹
پورعلی گنجی: مطمئن باشید برای رفتن به لیگ چین درست فکر کردم

مرتضی پورعلی گنجی تاکید کرد هنوز برای رفتن به لیگ چین فکرش را کرده و سعی دارد تصمیمی منطقی بگیرد. او که با پیشنهاد تیانجین تدای چین به توافق رسیده و در آستانه جدایی از نفت تهران است در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار خبرآنلاین گفت:« هنوز ماجرا قطعی نشده و من آماده هستم و باید ببینم تیم باشگاهی ام چه تصمیمی می گیرد . با مسئولان باشگاه صحبت کردم اما هنوز تصمیم قطعی باشگاه در این باره اعلام نشده. قرار مان این بود که با تیم به پاختاکور بروم و نمی دانم آیا تصمیم جدیدی را گرفته اند یا نه. خود من هم تعجب کردم وقتی دیدم این خبر رسانه ای شده است. البته تا زمانی که این خبر را رسما اعلام نکنند نمی توانم درباره ان اظهار نظر قطعی کنم.»

پدیده تیم ملی در جام ملتهای آسیا درباره دشواری های بازی در چین و مشکلاتی که می تواند این حضور برایش داشته باشد ، می گوید:«من در این باره خیلی فکر کردم و تا حدودی سعی کردم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم. البته فعلا نمی توانم درباره جزئیات این پیشنهاد حرف بزنم . ولی مطمئن باشید اگر تصمیمی بگیرم حتما تصمیم درستی است. من مشورت های لازم را کردم و سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم. حالا اگر این قرارداد رسمی شد ، بیشتر درباره آن صحبت می کنم.»

او ساعتی بعد و زمانی که کاروان نفت عازم پاختاکور شد تیمش را در این سفر همراهی نکرد. مرتضی که یکی از بازیکنان جوان و با آتیه فوتبال ایران است قرار شده چند روزی را کنار خانواده اش در شهرستان بابل باشد و بعد برای عقد قرارداد با باشگاه چینی عازم این کشور شود.

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها