لیگ کاراته بانوان با قهرمانی دانشگاه آزاد در دور رفت به پایان رسید. این تیم چندی قبل با تعدادی از ورزشکاران خود در رقابت‌های بین‌المللی امارات هم شرکت کرده بود و با عنوان پنجمی در این پیکارها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۷۲۱۴۴

سمانه خوشقدم، سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با جام‌جم با اعلام این‌که در پیکارهای امارات کاراته‌کاهای ما توانستند نتایج خوبی بگیرند، گفت: سطح رقابت‌ها بسیار خوب بود و تیم‌های زیادی در آن شرکت کرده بودند. این رقابت‌ها با نام جایزه بزرگ الاهلی امارات با حضور کاراته‌کاهای نزدیک به ۵۰ تیم در دبی برگزار شد. تیم بانوان دانشگاه آزاد نماینده ایران در این مسابقه‌ها با یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در مجموع جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

سرمربی دانشگاه آزاد ادامه داد: رزیتا علیپور از تیم ما در وزن منهای 61 کیلو طلا گرفت. حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلو صاحب مدال نقره شد. در کومیته تیمی سحر کرجی، فاطمه چالاکی، حمیده عباسعلی و رزیتا علیپور به مدال نقره رسیدند. سحر کرجی در وزن منهای 50 کیلوگرم و مهسا افسانه هم در کاتای انفرادی برنز گرفتند. خوشقدم با وجود ترکیبی از بازیکنان ملی در تیم دانشگاه آزاد این تیم را بخت اول قهرمانی در لیگ بانوان کاراته معرفی کرد و گفت: ما در نیم فصل اول قهرمان شدیم و با توجه به حضور بیشتر بازیکنان تیم ملی در تیم دانشگاه آزاد، بخت اول قهرمانی هستیم. تیم ما تمرین‌های منظمی دارد و بچه‌ها برای قهرمانی باانگیزه‌اند.

اکنون تیم دانشگاه آزاد با 15 امتیاز در صدر قرار دارد و عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به خود اختصاص داده است. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان با 12 امتیاز در مکان دوم و علمدار کربلا با 9 امتیاز در جای سوم قرار گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها