فرزاد حسنی: داد و هوار راه نینداختم، چون «قید و بند» دارم

فرزاد حسنی در مصاحبه ای تصویری با تلویزیون اینترنتی «تی‌وی پلاس» به این سوال پاسخ داده که چرا در سال گذشته سکوت کرده و درباره مسائل شخصی زندگی‌اش صحبتی با رسانه‌ها نداشته است.
کد خبر: ۷۷۲۰۹۴
فرزاد حسنی: داد و هوار راه نینداختم، چون «قید و بند» دارم

در مقدمه این مصاحبه آمده است: شاید 93، سخت ترین سال زندگیش بود؛ بعد از اجرای برنامه جنجالی نوروز 93 شبکه دو، اتفاقات عجیبی در زندگی کاری و شخصی‌اش افتاد؛ از جدایی خبرسازشان با آزاده نامداری تا نبودن‌های طولانی‌اش روی آنتن تلویزیون. حالا اما بعد از یک سال جلوی دوربین های تی وی پلاس، سکوت یک ساله‌اش را شکست.

فرزاد حسنی گفت: نمی خواهم بگویم که اتفاقی نیفتاده است. چون دیوانه نیستم. من حواسم هست و خیلی محتاطم. شما می خواهید از داخل حرف های من ناگفته ای دربیاورید. من منکر چیزی نیستیم. من برای خودم جایگاهی دارم. نمی آیم جایگاه خودم را با یک حرکت متزلزل کنم. چندین نفر دارند از من چیزی یاد می گیرند و توقع دارم. یک نفر امکان دارد عصبانی بشود و تندی بکند. اما من از آن جنس نیستیم. طبعا اتفاق می افتد و من هم آماده اتفاقم. بدون اتفاق به من خوش نمی گذرد.

این مجری رادیو و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد به مخاطبانش چیزی را آموزش دهد توضیح داد: نمی‌خواهم ادایی دربیاورم که دیگران تصوری بکنند. گاهی وقت ها باید به خودم سخت بگیرم. گاهی وقت ها تو آدمی هستی که پشتوانه فرهنگی نداری و به فکر منافع یک جامعه نیستی. حرمت خانواده را جدی نمی گیری. ممکن است بپری وسط و چیزهایی بگویی. ما همیشه باید یک سری قید و بندها را در زندگی مان داشته باشیم. آدمی که مقید نداشته باشد مورد دارد. مسلم یعنی تسلیم شده. آدمی که اسلام آورده یعنی تسلیم است. آدم باید تسلیم خطوط قرمز باشد. هر چقدر بر تو سختی وارد بشود باید آرامش داشته باشی و یک کارهایی را نکنی. مثل حضرت که خار در چشم و تیغ در گلو داشتند و سکوت می کردند. از من بعید است که هر حرفی بزنم.

از فرزاد حسنی پرسده شد قبول داری افکار عمومی تو را مقصر می دانستند و در شبکه های اجتماعی فشار زیادی روی تو بود؟ او پاسخ داد: من هیچ وقت این فشار را احساس نکردم. من صفحه ای در شبکه اجتماعی ندارم. اما به آن آگاهی دارم. من هیچ وقت این صفحه را باز نمی کنم و دلایل خاص خودم را دارم. قرارداد اولیه من این است که به دیگران احترام بگذارم و کار خودم را بکنم. کسی که از این قرارداد خارج می شود اصلا وارد بحث ما نمی شود. من اختیار خیلی کارها را دارم. انجام دادن یا ندادنش از من تعریف ارائه می دهد.

وی خطاب به کسانی که می خواهند از زندگی خصوصی اش اطلاعات کسب کنند گفت: کارتان را بکنید و راحت باشید. بگذار آدم ها در آزادی نشان بدهند که کی هستند. یک زمانی شماره ها روی تلفن نمی افتاد و خیلی ها مزاحم می شدند. آدم هایی که مشخصاتی ندارند در شبکه های اجتماعی با یک عکس و اسم جعلی هر چه بخواهند می نویسند. (تی‌وی پلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
Canada
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
ﻣﺎﺷﺎﺍﻟﻠﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻡ ﮐﻼﺱ ﻭﺍﺳﻪخﺧﻮﺩﺵ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
گاهی وقت ها تو آدمی هستی كه پشتوانه فرهنگی نداری و به فكر منافع یك جامعه نیستی. حرمت خانواده را جدی نمی گیری. ممكن است بپری وسط و چیزهایی بگویی. مستقیم داشتی به خانم نامداری توهین می كردی. اون زمان كه باهاش ازدواج می كردی پشتوانه فرهنگی نداشت؟ بابا یه خورده خودتون باشین حداقل با وجدانتون صادق باشین.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۲
۰
این مصاحبه دوماه پیشه وحالا برای خبر اوردین وجوری نوشته میشه كه بعضی ها نسنجیده قضاوت میكنن منظورش به ادمهای بی فرهنگ بود كه هر چی دلشون میخاد میگن و دز ندگی دیگران دخالت میكنند نه اون خانم .من از كسانیم كه 12سال با برنامه هاش بزرگ شدم وزندگی كردم در بدترین شرایط زتدگیم برنامه وحرفهای ایشون امید من بود ،خیلی چیز از ایشون یاد گرفتم نماز صبحم كه ترك نشه از ایشون دارم ،وحالا كه پزشكیم هم دارم میگیرم اقای حسنی سهم دارند ،نقش اقای حسنی برای دوستداراش كه وافعا میشناسنش پررنگه ،دل ادمها مهمه نه ظاهر ،ودل فرزاد مثل یك شیشه زلال ،شكستی ،دوست داشتنی وپاك هستند ،چرا چیزی نمیدونیم اظهآر نظر میكتیم بخدا من هیچ وقت درباره كسی كه نمیشناسم یا شایعه هی میشنوم هیچ وقت نظر نمیدم اصلا وقتمو هدر نمیدم كه به حاشیه دیگران بپردازم ،واقعا كسانی كه چیزی نمیدونن چیزی كه نمیدونن ابرو میگن ،99%گوینده اینكارو كردن ولی مرتب كردنه كه لازمه برای بعضی ها ،حتی از گویندگان خبری كه پا به سن گذاشتن كه رنگم روش زدن ،،از نظر من مرتب بودن اصلا اشكالی نداره مخصوصا كسی كه توی تلویزیون است اون كامل برداشتن زشت است بكه در بازار وكوچه میبینیم ،بگذارید ارامش داشته باشه ،واقعا هر كس ته توی زندگیش قید وبند داره ودلش نمیخاد كسی مدام اذیتش كنه ،ایا ما خودمان بودیم خوشمان می امد ،اینهمه فشار واقعا حق الناس بزرگی گردن داریم بترسیم بترسیم از خدا ،از فردای روز قیامتمان ،،فرزادعزیز وقتی درسن كم پدر ومادرم را از دست دادم تو فرشته نجات من بودی ،پدر ،مادر ،برادرم ،یك غزل خوندن تو را به هیچ اجرایی نمیدهم بهترین مجری وهنرمند وباسوادترین دوستت دارم ،برایت سالی خوش ،سلامتی وارامش رو ارزو دارم
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
آقای حسنی ارتش سایبری تو جمع كن با ابن نوشته ها گیرم چهار تا آدم رو فریب دادی جواب خدا رو چی میدی ؟
گوبولی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰

كاش هم از سیما حذف شی هم از صدا
نازی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
ادعا ی مسلمونی میكنی بعد مشت میزنی .برات متاسفم
فروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
به جای این حرف ها برو ابروهات رو یه جای بهتر بردار .
شكوفه بامجان
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
۰
۰
تو سال جدید شیرینی بخر با خودت اشتی كن
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
۰
۰
روزی چند تا نوشابه برای خودت باز میكنی؟!

نیازمندی ها