جام جم ورزشی: افشین قطبی باری دیگر به دوبی آمده تا شاید به ایران برگردد ، او تقریبا خودش را مربی بعدی پرسپولیس می داند.
کد خبر: ۷۷۲۰۱۷
قطبی: برای 21 بازی به پرسپولیس برنامه دادم

محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در برنامه 90 تقریبا پرونده مربیگری جمید درخشان را در پرسپولیس بست. او خیلی صریح مذاکرات با برانکو ایونکوویچ و افشین قطبی را تائید کرد اما گفت تا بازی با صبا همچنان مربی تیم درخشان است. پرسپولیسی ها که با تمهیدات جدید وزارت ورزش و مذاکرات وزیر با هدایتی و گلرخسار توانستند صاحب چند میلیارد تومانی پول شوند ، امسال هم قرار است مثل چند سال گذشته خیلی بالاتر از حد مجاز هزینه کنند.

آنها که در ابتدای فصل دایی را داشتند و برای فصل جدید از طریق دو اسپانسر ابتدایی شان یعنی گروه تقی گلرخسار و سیاسی تا امروز به گفته امیر رضا خادم 20 میلیارد تومان برای قرمز ها هزینه کرده اند ، حالا برای امتداد فصل جدید با تغییراتی که ایجاد می کنند ، هزینه های شان را به سمت 30 میلیارد تومان نزدیک می کنند.

حالا پرسپولیسی ها اگر با برانکو ایوانکوویچ به توافق برسند ، باید 600 هزار دلار به عنوان مالیات معوقه این مربی بپردازند تا او بتواند بی دغدغه وارد ایران شود. غیر از این رقم باید مبلغی مشابه هم برای مدت یک سال به او بدهند و این یعنی رقمی بیش از یک میلیون دلار . برانکو خیلی تمایلی به کار کوتاه مدت در پرسپولیس ندارد.

دیگر گزینه نژادفلاح ، افشین قطبی است. قطبی که آخرین قهرمانی پرسپولیس را در سال 1387 برای این تیم بدست آورده و بعد از آن تا سال قبل که دایی با قرمزها در لیگ نایب قهرمان شد آنها هیچ وقت تا اینجا هم پیش نیامدند.

قطبی اگرچه پیشینه ای خوش یمن در فصل اول حضورش در پرسپولیس دارد اما دقیقا در دومین سال حضورش در این تیم خاطرات تلخی را به جای گذاشت . او در آن زمان با هیات مدیره ای که اعضایی چون حسین هدایتی و محمدحسین نژادفلاح داشت ، بیش از 750 هزار دلار برای یک فصل با قرمزها قرارداد بست و در میانه های نیم فصل اول با نتایجی ناکام ف تیم را ول کرد و از ایران خارج شد. او بعد از خروج از ایران ، حرف های تندی هم زد .

او بعد از این در تیم ملی هم ناکام بود و تب هیجانی ابتدایی اش خوابید . این مربی بعد از پرسپولیس 3 سالی هم در لیگ ژاپن مربیگری کرد و ناکامی کامل او در شیمیزو اس پالس سبب شد تا از این تیم برکنار شود.

قطبی اما در چند روز گذشته مذاکراتی با پرسپولیسی ها داشته است .او با نژاد فلاح و پول هایی که از سوی اسپانسر می آید به تیم نزدیک شده است. قطبی به دبی آمده تا مذاکرات نهایی با قرمزها را داشته باشد. او می گوید حتی به پرسپولیس برنامه هم داده است. قطبی در روزهای گذشته ارتباطاش با دوستانش در ایران را هم آغاز کرده است. او در جدیدترین اظهار نظر گفته حتی با شرایط قرمزها برای قرارداد موقت هم کنار می آید اما می گوید برای بازی ها تا پایان فصل برنامه ریزی کرده و برنامه اش را به نمایندگان پرسپولیسی ها داده است:«برنامه ای برای 21 بازی را به نمایندگان پرسپولیس داده ام.» اما چرا 21 بازی؟ پرسپولیس که 10 بازی در لیگ دارد و 6 بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا. او این عدد 21 را از کجا آورده است؟ قطبی در این باره می گوید:« من تا فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس برنامه داده ام!»

قطبی استاد رویاپردازی های بزرگ است. رویاهایی که در دوره گذشته حضورش در ایران موفق به انجامش نشد تا حشمت مهاجرانی مرد سرشناس فوتبال ایران درباره اش بگوید:«او رویافروشی می کند.»

قطبی تقریبا خودش را گزینه جدی پرسپولیس می داند . او با این رویای بزرگ قهرمانی در آسیا برای هواداران ، خودش را به نیمکت نزدیک می کند. قطبی درحالی از برنامه تا فینال صحبت می کند که خودش می داند در بهترین حالت برای این فصل او می تواند پرسپولیس را به جمع 8 تیم برتر آسیا برساند که تعداد بازی های او را به 18 مسابقه می رساند.

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها