جام جم آنلاین، تندیس رتبه نخست سایت های خبری و خبرگزاری ها را در هفتمین جشنواره وب ایران به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۷۷۰۸۲۰
جام جم آنلاین، رتبه نخست سایت های خبری در هفتمین جشنواره وب ایران

جشنواره وب ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون شش دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار شده است. هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی است.

این جشنواره به منظور ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه شکل گرفته و سال گذشته به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمده است.

مجموعه وب سایت های جام جم آنلاین در اولین حضور خود در جشنواره وب ایران پس از طی مراحل رای گیری مردمی و رای گیری توسط داوران جشنواره (بیش از 4500 داور) جزو 5 نامزد نهایی این جشنواره قرار گرفت و در مرحله نهایی نیز با نظر داوران تخصصی و منتخب، تندیس رتبه نخست در بخش سایت های خبری و خبرگزاری ها را به خود اختصاص داد.

هفتمین همایش وب و موبایل ایران امروز و فردا در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است. این همایش عصر فردا دوشنبه ٢٧ بهمن به کار خود پایان خواهد داد.

محورهای این کنفرانس دو روزه عبارتند از: طراحی تجربه کاربری و نوآوری در رابط های کاربردی، مدیریت تولید و توسعه نرم افزار، تحولات برنامه نویسی مدرن، تجارت الکترونیک و فروش آنلاین در ایران، تبلیغات اینترنتی و بازاریابی دیجیتال در ایران و کارآفرینان فضای دیجیتال.

جام جم آنلاین در اولین حضور خود در جشنواره وب ایران پس از انتخاب در مرحله رای گیری مردمی، در رای گیری از 4500 داور مسابقه به مرحله نهایی راه یافت و رتبه نخست سایتهای خبری را کسب کرد

در این همایش، جامعه بزرگی از متخصصین، استارت آپ ها، سرمایه گذارها و کارشناسان دنیای وب که شمار آنها به بیش از 800 نفر می رسد، شرکت دارند.

استارتاپ (Startup) عموما به شرکت های نوپا و کارآفرینی گفته می شود که در مرحله تحقیق و توسعه بازار هستند و با تکیه بر دنیای فناوری رشد و توسعه پیدا می کنند.

در هفتمین جشنواره وب ایران علاوه بر سخنرانی ها، میزگردها و کارگاه هایی نیز با حضور کارآفرینان موفق و چهره های برجسته دنیای سایبر و فناوری اطلاعات و ارتباطات حول موضوعات داغ روز برگزار می شود تا به پیوند متخصصین و سرمایه گذارها و تولد ایده ها و کسب و کارهای نوپا کمک کند.

فرشاد نوشادی مشاور بانک سامان، Jacques Van Niekerk نماینده شرکت Nespers در آفریقای جنوبی، شهاب کاویانی از شرکت CoFoundersLab و Hannes Gassert از جمله سخنرانان نخستین روز هفتمین جشنواره وب ایران تاکنون بوده اند.

میزگردی نیز امروز با حضور محسن ملایری مدیر آواتک، علیرضا مسرور، خانم آیت حسینی و سعید رحمانی در باره سرمایه گذاری خطرپذیر و استارتاپ ها برگزار شد.

کارشناسان دیگری نظیر نازنین دانشور بنیانگذار تخفیفان، حسام آرمندهی بنیانگذار کافه بازار، محسن ملایری بنیانگذار آواتک، و علیرضا صادقیان بنیانگذار نت برگ نیز در نشستهای دیگری که تا فردا برگزار می شود، تجربیات خود را با شرکت کنندگان به اشتراک می گذارند.

مائده گیوه چین
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
همی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
آقا مباركه. حقیقتا سایتتون تكه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
سلام
به شما تبریك می گوییم.
واقعاً خسته نباشید.
امیر محمد
United States
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
۰
۰
واقعا لیاقتشو داشتین. روز به روز موفقیتتون بیشتر هم میشه
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰
این چندمین باره نظر میزارم فكر نكنم طبق معمول این مدت نظرمو تایید كنید.
وبتون عالیه. فقط كاش كمی بیشتر برای خواننده هاتون ارزش قایل میشدید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها