همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت هفته گذشته نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ موبایل را برای برخی از گوشی‌های میان و بالا رده همچون لومیا ۶۳۰, ۶۳۵, ۶۳۶, ۶۳۸, ۷۳۰ و ۸۳۰ منتشر کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار این نسخه از ویندوز برای سایر گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ در دست نیست.
کد خبر: ۷۷۰۶۵۹
روش نصب و حذف ویندوز 10 برای موبایل

به گزارش جام جم کلیک: ویندوز ۱۰ نوآوری‌های زیادی را در تمام ابعاد به گوشی‌ها وارد خواهد کرد. اولین چیزی که باید بدانید این است که مایکروسافت به‌سختی بر روی نسخه‌های بعدی پیش‌نمایش در حال کار کردن است تا به یک نسخه RTM قابل ارائه برسد. بر اساس پیش‌بینی قبلی کاربران برای رفع اشکالات احتمالی نسخه پیش‌نمایش نیاز نخواهد بود به نسخه‌های پایدار برگردند و می‌توانند به مرور آپدیت‌هایی را برای رفع معایب دریافت کنند.

طبق گفته‌های مدیران مایکروسافت، شرایط حال حاضر با شرایط ویندوز فون ۸.۱ کاملاً متفاوت بوده و ممکن است که این نسخه در اولین گام، برای تعداد محدودی از اعضای خانواده لومیا منتشر شود؛ این در حالیست که نسخه پیش‌نمایش ویندوز فون ۸.۱ در زمان انتشار در دسترس تمامی توسعه‌دهندگان بدون توجه به دستگاه استفاده کننده قرار گرفت. برای دریافت آپدیت پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ موبایل برخورداری از سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱، فضای ذخیره‌سازی داخلی ۸ گیگابایتی و داشتن اکانت مایکروسافت الزامی است، همچنین به گفته ردموندی ها این نسخه از ویندوز ۱۰ بر روی گوشی‌هایی با رام چین قابل دریافت نخواهد بود.

اگر شما هم صاحب یکی از مدل‌هایی هستید که تا این لحظه مجوز دریافت نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کرده است و می‌خواهید دستگاه خود را به‌روز کنید، کافیست در ابتدای امر برنامه ویندوز اینساید را از اینجا دریافت نمایید. سپس برنامه را باز کرده و با اکانت مایکروسافت خود وارد شوید. در مرحله بعد یکی از دو گزینه Insider Fast یا Insider Slow را انتخاب نمایید.

اگر شما هم پس از نصب نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ موبایل با مشکلاتی برخورد کردید و تصمیم به بازگشت به ویندوز فون ۸.۱ را گرفته‌اید، ابتدا نرم‌افزار Windows Phone Recovery Too را از طریق این لینک دانلود نمایید. پس از نصب و اجرای برنامه گوشی ویندوزی خود را از طریق کابل به سیستم متصل کنید تا به‌طور خودکار مدل گوشی شما تشخیص داده شود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها