پیش از این پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر V شکل نصب شده در زیر کاپوت E63 AMG به لطف تقویت و بروزرسانیهای AMG بر روی آن در حداکثر کارایی خود 557 اسب بخار (410 کیلووات) قدرت و نهایت 720 نیوتنمتر گشتاور تولید میکرد که با ورود مهندسین شرکت Fosta.de به اطلاعات ECU موتور و دستکاری لوکابتیبل آن و همچنین تغییرات در بخش الکترونیکی خودرو، موجب افزایش قدرت پیشرانه به 720 اسب بخار (529 کیلووات) قدرت و میزان گشتاور تولیدی به سقف 1000 نیوتنمتر شدهاند که برای تکمیل پروژه W212 مرسدس بنز E63 AMG هم یک سیستم اگزوز اسپرت را در مجرای خروجی گازهای حاصله از احتراق سوخت و هوا در سیلندر، نصب کردهاند.
علاوه بر پیشرانه، فوستا چهار عدد رینگ فوقالعاده سبک 20 اینچی هفت پرهای دوبل با رنگ مات را برای تزیین محورهای خودرو در نظر گرفته که بر روی سطح آنها لاستیکهای اسپرت با ارتفاع کوتاه در ابعاد 255/30 در جلو و 295/20 در عقب نصب میشوند.
در خصوص آیتمهای اضافه شده بر روی محصول تیونینگ شده مرسدس بنز هم باید گفت که برای هرکدام از آنها به صورت جداگانه قیمتی در نظر گرفته شده که رینگهای خودرو هرکدام به ارزش 1650 یورو، پیشرانه 5.5 لیتری V8 BiTurbo با قیمت 19500 یورویی و در نهایت سیستم اگزوز اسپرت هم با برچسب قیمتی 6299 یورویی ارائه خواهد شد.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد