خانه شهریاران جوان برگزار می‌کند

مسابقه عکس و کلیپ به مناسبت روز مادر

همزمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار شد

گردهمایی جوانان شهر تهران در حسینیه جماران

گردهمایی بزرگ جوانان شهر تهران به همت خانه شهریاران جوان و با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در محل حسینیه جماران برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۸۹۷۹
گردهمایی جوانان شهر تهران در حسینیه جماران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گردهمایی بزرگ جوانان شهر تهران به همت شهریاران جوان در محل حسینیه جماران برگزار شد.

در این مراسم محمد ابویی، رییس خانه شهریاران جوان، محمدرضا طالقانی از پیشکسوتان کشتی کشور و محافظ حضرت امام (ره) در ایام ورودشان به کشور، حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام فوادی معاون سابق فرهنگی لشگر 27 محمد رسول الله و همچنین سیدرحیم میریان مسئول دفتر حضرت امام خمینی(ره) حضور داشتند.
در این مراسم محمدرضا طالقانی و سید رحیم میریان به بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) برای جوانان پرداخته تا هر چه بیشتر نسل جوان پیوند خود را با آرمان‌های انقلاب و امام حفظ کند.

همچنین سعید کارگران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 1 نیز گفت: جوانان نقش مهمی در جامعه اسلامی دارند و قطعاً دیدگاه ها و توجه ما به جوانان در تمام موضوعات و مسائل باید به صورت یک اولویت باشد. امروز جمع کثیری از جامعه را قشر جوانان تشکیل می دهد و مسئولین نباید از نسل جوان غافل شوند و باید آینده کشور را با همت جوانان رقم بزنیم.

این مراسم به همت خانه شهریاران جوان، غروب یکشنبه 19 بهمن ماه در حسینیه جماران و با حضور جمع کثیری از جوانان مناطق 22گانه شهر تهران برگزار شد و چند تن از مسئولان شهرداری تهران و سپاه محمدرسول‌الله و همچنین دفتر امام خمینی (ره) در این مراسم حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها